خانهاخبار
اکسپریا ایکس زد پریمیوم رسما معرفی شد

اکسپریا ایکس زد پریمیوم رسما معرفی شد

سونی در کنفرانسش در MWC 2017 از نسل جدید پرچمدارش رونمایی کرد: Xperia XZ Premium با نمایشگر 4K HDR و دوربین منحصربه‌فرد!
۱۳۹۵/۱۲/۹

پیش‌تر می‌دانستیم که سونی قرار است در کنفرانسش از نسل جدید پرچمدار خود رونمایی کند و حالا این اتفاق افتاده است و می‌توانیم گوشی جدید سونی را از نزدیک ببینیم. سونی پس از صحبت در مورد محصولات جدیدش و تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آنها از Xperia XZ Premium رونمایی کرد.

image

این شرکت از سنسور جدیدش بسیار حرف می‌زند و مدعی است این سنسور با سرعت 960 فریم بر ثانیه عکاسی می‌کند و در نتیجه اسلوموشن‌هایی از این طریق پدید می‌آید که درنوع خود بی‌رقیب است.

گوشی جدید سونی نمایشگر 4K HDR دارد؛ چیزی که اولین بار است در گوشی‌های هوشمند می‌بینیم. این شرکت پیش‌تر هم در پرچمدارانش سراغ نمایشگر 4کی رفته بود، اما اکنون پا را باز هم فراتر گذاشته است.

سونی معتقد است که گوشی جدیدش بهترین تجربه را در اختیار کاربران گوشی هوشمند قرار می‌دهد. برخی از مشخصات این دستگاه به شرح زیر است:

  • صفحه نمایش 5.5 اینچی 4K HDR
  • دوربین 20 مگاپیکسلی
  • تراشه اسنپدراگون 835
  • پردازنده گرافیکی آدرنو 540
  • تکنولوژی شارژ سریع

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (85 نظر)

h4m1d

۱۳۹۶/۱/۲۱
مینا خانم هنوزم میگی لنز دوربین s8 ساخت سونی نیست

مجید

۱۳۹۶/۱/۳
۱۰۰۰ فریم بر ثانیه دقیقا ۱۰۰۰ فریم بر ثانیه نیستش.سونی هم دقیقشو گفته ولی در اصل همون ۱۰۰۰ فریم بر ثانیست

مجید

۱۳۹۶/۱/۳
اصلا هم معلوم نیست کیا هستند:))

مینا

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
دوربین s8 از سونی نیست و سونی 960 فریم میزنه s8 1000 فریم و نوت 7 که باطریش مشکل داشت بهترین گوشی سال 2016 انتخاب شد میتونی تو دیجی کالا بخونی و دیگه اینکه سونی ساخت ژاپن نیست چون اگه ساخت ژاپن بود قیمتش بالای 4 ملیون میشد....گوشی s8 1000$ و s8+ 1250$ هستش امروز تو کانال من و تو+ یکشنبه 29 .12.95 هم 1000 فریم و قیمت و کلی امکانات توپشا گفت.......پیشا پیش سال 9 مبارک

?

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
برو همون ایفونو بگیر ک نسبت صفحه نمایشش ۶۵ درصده یا ک برو نارنجک دستی بگیر شاید تو جنگ بدردت بخوره البته برندای یکبار مصرف چینی هم هستااا.... ی برند با کیفیت ژاپنی رو کسایی میخرن ک کیفیت براشون مهمه