خانهاخبار
تبلت جدید Galaxy Tab S3 سامسونگ معرفی شد

تبلت جدید Galaxy Tab S3 سامسونگ معرفی شد

یکی از تبلت‌هایی که سامسونگ در کنفرانس خبری امسال معرفی کرد گلکسی تب اس 3 است که می‌توان از آن به عنوان لپ تاپ نیز استفاده کرد.
۱۳۹۵/۱۲/۸

سامسونگ در کنفرانس خبری MWC امسال به جای گوشی از یک تبلت جدید رونمایی کرد. Galaxy Tab S3 نام جدیدترین تبلت اندرویدی این شرکت است که دقایقی پیش در بارسلون رونمایی شود.

طراحی این تبلت جدید بسیاری ساده است و با زبان طراحی همیشگی محصولات این شرکت ساخته شده است. بدنه گلکسی تب اس 3 از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است و برآمدگی لنز دوربین در آن دیده نمی‎شود. رزولوشن نمایشگر 9.7 اینچی آن 2048 در 1536 پیکسل است و درون آن پردازنده پرقدرت اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم به خدمت گرفته شده است.

image

تبلت جدید سامسونگ 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی آن انرژی دستگاه را تامین می‌کند. ضخامت گلکسی تب اس 3 تنها 6 میلی‌متر است و در اطراف خود 4 بلندگوی استریو دارد. در جلو Galaxy Tab S3 یک دوربین 5 مگاپیکسلی و در عقب آن یک دوربین 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش تعبیه شده است.

خریداران تب اس 3 می‌توانند برای استفاده بهتر از آن کیبورد فیزیکی مجزا و قلم S Pen را نیز به خدمت بگیرند که در کنار این تبلت به فروش می‌رسد. به این ترتیب گلکسی تب اس 3 می‌تواند به عنوان یک لپ‌تاپ نیز به کاربران خدمت کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

Nic

۱۳۹۵/۱۲/۱۷
من خودم آیفون ۷ دارم و نه گوشیم منفجر شده نه اینکه هنگ کرده قبلشم اس۷ داشتم و هربار گوشیم هنگ میکرد

Hassan

۱۳۹۵/۱۲/۱۶
دوستان هر کسی پول یه گوشی یا یه تبلتی رو داشت اون موقع بره دربارش نظر بده
در ضمن گوشی و تبلت های سامسونگ و اپل و... همگی خوب هستند هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری

fazel

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
دوست عزیز لطف کن تو این قسمت نظر نده نظرت از روی تنفره و هیچ ارزش نوشتاری نداره
شما هنوز این محصولو از نزدیک هم ندیدی یکم خودتو عوض کن!

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۹
اگه این طراحیش قدیمی باشه پس اون تبلت 5.7 اینچی Galaxy U Ultra را چی میگی؟! باید به زور بذاری تو جیبت :))))))) حداقل سامسونگ بلده که چطور گوشی و تبلت بسازه مطمئنم اگه همین تبلت را اچ‌تی‌سی زده بود ابعاد یه مانیتور 20 اینچی داشت و بعد تو میومدی به به و چه چه میکردی :)))))))

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۹
اینایی که گفتی تعریف اپله که در سراشیبی قرار داره بعد انفجار های پیاپی آیفون 7 که هنوز دلیلشو نفهمیدن و تازه میخوان تحقیق کنن.گوشی هاش هم که خود به خود خاموش میشه هر آپدیت که میده بیرون وضع بدتر میشهو هنگ و باگ بیشتر و بیشتر.از نظر فروش هم همیشه پشت سر سامسونگ بوده و به زودی جایگاه دوم هم از دست میده همونطور که در چین از رتبه 2 رفت هفتم.کیفیت جنس های بنجولش هر روز بیشتر واسه مردم رو میشه.گوشی جدیدش هم از صفحه نمایش های اج سوپر آمولد سامسونگ استفاده میکنه و بیش از پیش خودشو وابسته به بقیه نشون داد ودست کمک به دست سامسونگ دراز کرد.این گلکسی بوک هم از نظر قدرت خیلی بهتر از آیپد های مضخرف اپله..اول معنی وابسته رو درک کن بعد نظر بده سامسونگ جزو معدود شرکت ها خود کفاست که بیشتر قطعاتش رو خودش میزنه نه مثل اپل که به بقیه وابسته است صفحه نمایشو رم رو از سامسونگ میگیره باتری رو از تایوان و...همین آیفون ها در چین و تایوان و جدیدا تولید میشه که هر سال کیفیتش پایینتر میاد و جدیدا منفجر میشن . آیفون هندی خخخ کرتاههه