خانهاخبار
نوکیا 3310 جدید، تکرار خاطرات خوب گذشته

نوکیا 3310 جدید، تکرار خاطرات خوب گذشته

پس از شایعات فراوان بالاخره امشب شاهد معرفی نوکیا 3310 بودیم؛ نسخه جدید گوشی خاطره انگیز قدیمی.
۱۳۹۵/۱۲/۸
image

نوکیا یکی از گوشی‌های افسانه‌ای تاریخ گوشی‌های موبایل را دوباره به بازار می‌آورد؛ این گوشی همان نوکیا 3310 قدیمی و محبوب است.

3310 جدید بسیار شبیه به نسخه قدیمی‌اش است و باتری آن برای زمان مکالمه 22 ساعت دوام می‌آورد. این گوشی بازی خاطره‌انگیز Snake را نیز دارد؛ همان بازی قدیمی که روی گوشی‌های نوکیا به صورت پیش‌فرض نصب بود.

نوکیا 3310 جدید ظاهری شبیه به نسخه قدیمی دارد، هنوز از همان طراحی تخم‌مرغی بهره می‌برد و صفحه کلید مشاهبی نیز پایین نمایشگرش قرار گرفته است. این گوشی هیچ کدام از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند یا اتصال به وای فای و امکان نصب اپلیکیشن‌ها را ندارد. تنها یک دوربین 2 مگاپیگسلی در پشت آن قرار گرفته است.

نوکیا 3310 در چهار رنگ عرضه می‌شود؛ قرمز، زرد، آبی و خاکستری. این گوشی از سه ماهه دوم 2017 با قیمت 49 یورو روانه بازار خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (41 نظر)

الهه

۱۳۹۷/۸/۲۳
نوکیا 3310 جدید ظاهری شبیه به نسخه قدیمی دارد، هنوز از همان طراحی تخم‌مرغی بهره می‌برد و صفحه کلید مشاهبی نیز پایین نمایشگرش قرار گرفته است.https://arasbaranhost.com/

محمد

۱۳۹۶/۳/۱۳
زیر 100 هستش

محمد

۱۳۹۶/۳/۱۳
کل گوشی های نوکیا در سال قبل 35 میلیون بوده نه 330 ! آمار الکی ندید.این گوشی زیر 100 هرار باید باشه نه بالای 200. جو ندید لطفا

HakhamaneshS

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
قیمت 120 هزار تومن بیشتر نباشه می ترکونه

sink

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
اون کسی که این نظرات رو تایید میکنه تو حلقم :|
از این به بعد سعی میکنم از فوش تو کامنت هام استفاده کنم که راحت تایید بشن . نظر مودبانه بدیم تایید نمیشه که