خانهاخبار
LG G6 معرفی شد: تحول نمایشگر

LG G6 معرفی شد: تحول نمایشگر

ال جی در کنفرانس خبری خود از پرچمدار جدیدش رونمایی کرد: جی 6 که نمایشگر بزرگ 5.7 اینچی فول ویژن و دوربین دوگانه اصلی با لنز واید دارد.
۱۳۹۵/۱۲/۸
image

ال‌جی، همان‌طور که وعده داده بود، در کنفرانس خبری خود در MWC 2017 از نسل جدید گوشی پرچمدارش رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها بود اخبار زیادی در ارتباط با آن می‌شنیدیم و می‌دانستیم، برخلاف ،G5 این گوشی نه تنها دیگر ماژولار نیست بلکه باتری قابل تعویض هم ندارد. حالا با رونمایی از این محصول می‌توانیم مشخصات دقیق و کامل آن را بررسی کنیم.

جی6، مطابق انتظار، صفحه نمایش بزرگ 5.7 اینچی دارد که  نسبت به جی 5 بزرگ‌تر شده است (0.4 اینچ). ال‌جی مدعی است با وجود بزرگ بودن نمایشگر، کارکردن با یک دست با آن ساده است. نمایشگر جی6 نسبت 16 به 9 دارد و با ویژگی دالبی ویژن روشنایی‌اش بیشتر شده است و جزئیات بیشتری نمایش می‌دهد.

image

جی6 بدنه فلزی دارد و همچون دیگر پرچمداران قدرتمند از لوله‌های خنک‌کننده بهره می‌برد؛ لوله‌هایی که مانع داغ شدن بیش از حد گوشی می‌شوند. پرچمدار جدید ال‌جی، مثل هم‌رده‌هایش، ضدآب و ضد گردوغبار است. البته خوب است بدانید مواد استفاده‌شده در جی6 به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند.

گوگل و ال‌جی با همکاری هم دستیار گوگل را برای این گوشی بهینه کرده‌اند و بعد از پیکسل، اکنون جی6 دیگر گوشی هوشمندی است که از دستیار گوگل بهره می‌برد. دوربین اصلی جی6 دوگانه است و می‌تواند تصاویری با زاویه 125 درجه ثبت کند. دوربین جلو آن نیز تصاویری با زاویه 100 درجه ثبت می‌کند.

image

قبلا هم شنیده بودیم که ال‌جی از تراشه اسنپدراگون 821 در محصول خود استفاده کرده است و حالا با اطمینان می‌دانیم که همین تراشه در پرچمدار ال‌جی به کار رفته است.

مشخصات این گوشی را با هم مرور می‌کنیم:

  • نمایشگر 5.7 اینچ فول ویژن
  • ضد نفوذ آب و گردوغبار
  • باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی
  • دوربین اصلی دوگانه 13 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو 5 مگاپیکسلی
  • تراشه اسنپدراگون 821
  • رم 4 گیگابایتی
  • اندروید 7.0 نوقا

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

کریم

۱۳۹۵/۱۲/۹
باشه ارسی جان تو راست میگی اگه قافیه رو میباخت چه تو ام دبلیو سی پارسال و همچنین تو نمایشگاه سی اس امسال به همراه وی 20 جایزه بهترین و ابتکارآمیزترین پرچمدار سال های 20166 و 2017 رو نمی گرفت برادر من تو یه بار فقط یه بار با جی 5 کار کن تا بفهمی گوشی یعنی چی؟

کریم

۱۳۹۵/۱۲/۹
آقای من تو حالت خوبه داداش من این پیام همون کریم نیست چیه خدا شفا بده

Idinkarlov

۱۳۹۵/۱۲/۸
عدد مگاپیکسل نشان دهنده کیفیت قطعی دوربین نیست! یاد بگیرین اینو...! عوامل زیادی دست به دست هم میدن تا کیفیت عکس ها و فیلم های یک دوربین رو تعیین کنند که عدد مگاپیکسل یا اولتراپیکسل توشون گمه...! حضرتعالی صبر کن و تست دوربین رو مشاهده کن، بعدش با نظرات کارشناسانه ات ما رو مستفیض کن.
کمپانی های معروف و خوشنامی چون اپل، سامسونگ، ال جی، هواوی، موتورولا، بلک بری و امثال اینها هیچوقت عقبگرد نکردند، مطمئن باش تو این مورد هم عقب گردی اتفاق نیفتاده

Abbas

۱۳۹۵/۱۲/۸
آخ آخ نگو داغ دلمو تازه کردی باز ????

Meizu pro6

۱۳۹۵/۱۲/۸
Le pro3 64gig 6g ram batri 4070mah.1450tuman‌? ادم دیوانه باشه الجی جی۶ امکانات در حد توهین به مشتری با قیمت لالیگا .من طرفدار الجی هستم ولی احساسی نیستم.الان پرو۶دارم مطمئنم جی ٨هم بیاد امکاناتش به پرو سیکس نمیرسه.