خانهاخبار
مشخصات Galaxy Tab S3 پیش از معرفی رسمی افشا شد

مشخصات Galaxy Tab S3 پیش از معرفی رسمی افشا شد

در حالی که زمان زیادی تا رونمایی از گلکسی تب اس 3 باقی نمانده، مشخصات سخت‌افزاری این محصول به بیرون درز پیدا کرده است. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۲/۷
image

کمتر از یک روز به کنفرانس سامسونگ در کنگره جهانی موبایل امسال باقی مانده است و شایعات خبر می‌دهند که ستاره سامسونگ در این کنفرانس خبری تبلت جدیدش خواهد بود. مدت‌هاست که اخبار زیادی در مورد Galaxy Tab S3 منتشر شده و گرچه زمان چندانی تا آشنایی رسمی با تبلت پرچم‌دار سامسونگ نمانده، در همین فاصله مشخصات سخت‌افزاری این تبلت افشا شده است.

بر اساس اطلاعات افشاشده، Tab S3 به صفحه‌نمایش 9.7 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل مجهز است که توانایی پخش محتوای HDR را نیز دارد. این تبلت قرار است به همراه قلم S Pen عرضه ‌شود. همچنین یک صفحه کلید مغناطیسی برای آن طراحی شده است تا از مشکلات اتصال بلوتوثی جلوگیری شود. البته بر خلاف اس پن، صفحه‌ کلید مغناطیسی همراه با تبلت عرضه نمی‌شود و باید آن را جداگانه تهیه کرد.

از نظر سخت‌افزاری نیز تب اس 3 پرچم‌داری به تمام معناست. پردازنده اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش تا سقف 256 گیگابایت مهر تاییدی بر این ادعاست.

image

گرچه کسی از تبلت‌ها انتظار دوربین قدرتمند ندارد، سامسونگ برای تب اس 3 یک دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین جلو در نظر گرفته است. از نظر پخش صدا نیز تب اس 3 پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به نسل قبل داشته و سامسونگ در این تبلت از چهار بلندگوی AKG در بالا و پایین تبلت استفاده کرده است. AKG یکی از شرکت‌های تابعه شرکت معتبر Harman است که استفاده از محصولات این شرکت در تب اس 3 می‌تواند خیال کاربران را از بابت کیفیت صدا راحت کند.

تب اس 3 تنها 6 میلی‌متر ضخامت (ابعاد 169 در 237.3 در 6 میلی‌متر) و 429 گرم وزن دارد و نکته قابل توجه اینجاست که در این ضخامت کم یک باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی جای گرفته که از تکنولوژی شارژ سریع انطباقی جدید سامسونگ نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این سامسونگ تصمیم گرفته تبلت پرچم‌دارش را به درگاه USB Type-C مجهز کند.

گلکسی تب اس 3 در دو نسخه وای‌فای و LTE و با اندروید 7 عرضه می‌شود. قیمت تبلت یا صفحه کلید مخصوص آن هنوز مشخص نیست و برای این اطلاعات باید تا فردا شب و رونمایی رسمی از تب اس 3 صبر کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

hamid

۱۳۹۵/۱۲/۸
واسه تو تبلت دانش آموزی 100 تومنی هم زیاده

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۸
دوست داشتی اسنپدراگون 835 بذاره رو تبلتش؟؟؟ 835 اولین بار رو اس8 استفاده میشه.حتی g6 از 821 استفاده کرد یا همون u ulta پس اونا هم قدیمی هستن و بدرد نمیخورن.این تبلت قویترین و بهترین تبلت آندرویدی تا به امروزه چطور اینو نمیفهمی

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
ای جان تو بازم نظر بده عزیز.بهت رحمم میاد اینهمه پول بدی به مارک اپب از آخر هم تو زرد در بیاد.گوشیت خود به خود خاموش بشه تو روز اول خش بشه .تو جیب خم بشه.آپدیت بدن همه چیزش به مشکل بخوره در نهایت موقعی که خوابی آتیش بگیره.خدا رو شکر اپل ندارم خدا رو شکر.شیب تندی به سوی نابودی داره البته بعد اچ تی سی

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۸
اگه اسنپدراگون 820 اونم روی تبلت قدیمیه پس گوشی طرح U Ultra ;که 800 دلار قیمتشه جزو موبایل ها حساب نمیشه و باید اسمش رو گذاشت اسباب بازی

soroosh

۱۳۹۵/۱۲/۸
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییی