خانهاخبار
آیپدهای جدید بهار ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شوند

آیپدهای جدید بهار ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شوند

مدت زیادی از معرفی آیپدهای موجود در بازار می‌گذرد و حال اپل قصد دارد آیپدهای جدید خود را در دو نسخه و با اندازه‌های متفاوت معرفی کند. خبرهای جدید از تاریخ عرضه این تبلت‌ها حکایت دارند.
۱۳۹۵/۱۲/۷

در حال حاضر، که در اوایل سال ۲۰۱۷ قرار داریم، همگی از اپل انتظار داریم سه مدل جدید آیپد را رونمایی کند که مدت‌‌هاست در شایعات مختلف از آن‌ها شنیده‌ایم. اما به نظر می‌رسد باید مدت بیشتری صبر کنیم. در خبرهای قبلی اعلام شده بود که تبلت‌های جدید کوپرتینویی‌ها در تابستان راهی بازار خواهند شد اما گزارش جدیدی از ورود آیپدهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی به بازار در ماه مه یا ژوئن خبر می‌دهد.

منابع داخلی هولدینگ TPK، فاکس‌کان و General Interface Solution در گفته‌های خود به تاخیر در تولید و عرضه سه مدل آیپد جدید اشاره کرده‌اند. طبق اعلام این منابع، اپل تصمیم دارد سه نسخه ۹.۷ اینچی (که کوچک‌ترین و به نوعی پایین‌رده این سه مدل محسوب می‌شود) مجهز به چیپ A9، نسخه جدید ۱۰.۵ اینچی و همچنین نسخه به‌روزشده آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی را (که هر دو از چیپ A10X بهره می‌برند) در سال جاری معرفی کند.

طبق گفته‌های بازرسین KGI، نسخه ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو نسبت به نسل اول آن بسیار بهبود پیدا کرده، اما این بار نسخه ۱۰.۵ اینچی است که توجهات را به خود جلب می‌کند. این تبلت به گونه‌ای طراحی شده که حاشیه‌های بسیار کمی دارد و ابعاد آن مشابه آیپد ۹.۷ اینچی خواهد بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۷
منظورت همونایی که 2تا گوشی در سال میزنهو همونل هم پر از ایراده؟آتیش میگیرن خود به خود خاموش میشن.خم میشن خش میشن آپدیت هاشون پر از باگه و...؟

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۷
گل امد سرور برندهای بازار خوش امد