خانهاخبار
تصویر ال جی جی 6 را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنید

تصویر ال جی جی 6 را در رنگ‌های مختلف مشاهده کنید

ایوان بلس تصویر جدیدی از گوشی ال جی جی6 منتشر کرده است که پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای را در رنگ‌های سفید، مشکی و پلاتینیوم نشان می‌دهد. گوشی LG G6 روز 26 فوریه رسما معرفی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۲/۷

زمان زیادی تا رونمایی از گوشی ال‌جی جی6 در MWC 2017 باقی نمانده و تاکنون عکس‌ها و بنرهای زیادی از این گوشی هوشمند منتشر شده است. جدیدترین تصویر لورفته از LG G6 این گوشی هوشمند را در سه رنگ نشان می‌دهد: سفید، مشکی و پلاتینیومی. پیش‌ازاین از عرضه G6 در این سه رنگ مطلع بودیم اما دیدن هر سه رنگ در یک عکس، لطف دیگری دارد.

این عکس که توسط ایوان بلس در توییتر منتشر شده است، بار دیگر تفاوت‌های قابل‌توجه این گوشی را با مدل پیشین، یعنی G5، تایید می‌کند. پرچم‌دار جدید ال‌جی صفحه‌نمایش 5.7 اینچی FullVision با گوشه‌های گرد دارد، بدنه فلزی‌اش در برابر آب مقاوم است و دوربین عقب دوگانه آن از بدنه بیرون نزده است. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه جی6 ال‌جی ماژولار نیست.

برای اطلاع از همه جزئیات گوشی LG G6، از جمله قیمت آن، باید کمتر از دو روز دیگر صبر کنیم.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

Parsa25000@gmail.com

۱۳۹۵/۱۲/۸
واقعا زیبا و بی نظیر اگر قیمتش هم پایین باشد بازار دست الجیه
حاشیه بالا و پایین کم
مرسی الجی

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۱۲/۷
خب این بنده خدا داره درست میگه
گوشی زیباییه
ولی حاشیه کنار گوشی زیاد جالب نیست

Hmk

۱۳۹۵/۱۲/۷
اینو خودت گفتی یا کسی کمکت کرده؟!??

vahdat

۱۳۹۵/۱۲/۷
من به شخصه زیاد از گوشیهای الجی خوشم نمیاد ولی این جی6 انصافا طراحی زیبایی داره..دوستان امسال هم فک کنم دوربین دوگانه و حداقل حاشیه نمایشگر دوتا ویژگی مورد توجه شرکتها میشه...ببینید سونی که از تولید گوشیهای با حاشیه زیاد دست وردار نبود اونم بالاخره امسال کوتاه اومده..گوشی جدیدش قشنگه

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۷
آنچنانی فرقی هم با جی 5 نکرده