خانهاخبار
سهم 72 درصدی سامسونگ از بازار صفحات AMOLED در سال 2020

سهم 72 درصدی سامسونگ از بازار صفحات AMOLED در سال 2020

موسسه UBI پیش‌بینی کرده است که کمپانی سامسونگ در سال 2020 حدود 72 درصد از سهم بازار صفحات نمایش AMOLED را در اختیار خواهد داشت.
۱۳۹۵/۱۲/۶

قطعا سامسونگ را باید در زمره بهترین تولید‌کنندگان صفحات نمایش در جهان قرار داد. کار سامسونگ در زمینه تولید صفحه نمایش چنان خوب است که حتی اپل، علی‌رغم تمامی کش و قوس‌ها میان دو شرکت، برای تولید صفحه نمایش آیفون 8 دست طلب را به سمت آنها دراز کرده است. حال موسسه تحقیق بازار UBI پیش‌بینی کرده است که سامسونگ در سال 2020 حدود 72 درصد از سهم بازار صفحات نمایش AMOLED را در اختیار خواهد داشت. 

image

البته اگر طرفدار سامسونگ هستید و می‌خواهید این مسئله را به دست‌آویزی برای کل کل با طرفداران اپل قرار دهید بهتر است کمی صبر کنید و ذوق زده نشوید! زیرا سامسونگ در حال حاضر 89 درصد بازار صفحات AMOLED را در اختیار دارد و سهم 72 درصدی در سال 2020 نشان از کاهش 17 درصدی سهم کره‌ای‌ها از بازار دارد. پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار صفحات امولد در سال 2020 به حدود 57 میلیارد دلار برسد و شاهد یک رشد بسیار سریع و قدرتمند در این بازار باشیم. 

در گزارش موسسه UBI آمده است که به دلیل روی آوردن کمپانی‌های مختلف از جمله اپل و برخی دیگر از کمپانی‌های پرفروش چینی به استفاده از صفحات نمایش AMOLED، امسال باید شاهد یک رشد قابل توجه در در این بازار باشیم. Samsung Display نیز سرمایه‌گذاری عظیمی را روی تولید پنل‌های منعطف AMOLED در سال 2016 انجام داده است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به رشد بازار این نوع صفحات نمایش، سامسونگ نیز میزان سرمایه‌گذاری خود را در این بازار افزایش دهد. پیش‌بینی شما در این زمینه چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۷
احسنت به سامسونگ