خانهاخبار
تاریخ معرفی گلکسی S8 و تاریخ عرضه ال‌ جی G6 فاش شد

تاریخ معرفی گلکسی S8 و تاریخ عرضه ال‌ جی G6 فاش شد

دو شرکت ال‌جی و سامسونگ هر دو در سسال ۲۰۱۶ ضررهایی را در بخش موبایل متحمل شدند که قصد دارند با پرچم‌داران سال ۲۰۱۱۷ خود آن را جبران کنند. پرچم‌دار جدید ال‌جی در هفته جاری معرفی خواهد و پرچم‌دار سامسونگ هم مدتی پس از آن، اما امروز خبر جدیدی از زمان عرضه G6 به بازار و زمان رونمایی از گلکسی S8 اعلام شد.
۱۳۹۵/۱۲/۶

مدتی قبل اعلام شد که ال‌جی G6 در روز ۲۶ فوریه و در کنگره جهانی موبایل معرفی می‌شود. حال رسانه‌های کره‌ای ضمن تایید این خبر، زمان عرضه پرچم‌دار ال‌جی و همچنین زمان معرفی و عرضه پرچم‌دار سامسونگ را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، گلکسی S8 در روز ۲۹ مارس رونمایی و در ۲۱ آوریل وارد بازار خواهد شد. حتی سامسونگ در ابتدا قصد داشته این گوشی را یک هفته زودتر در کره معرفی کند اما تصمیم خود را تغییر داد. یکی از منابع از تغییر زمان معرفی این گوشی در کره جنوبی از ۱۴ آوریل به ۲۱ آوریل خبر داده است.

همچنین سامسونگ قصد دارد تا پیش از ۲۱ آوریل و عرضه رسمی، بخشی از موجودی گلکسی S8 را پیش فروش کند. سه اپراتور کره‌ای در حال مذاکره با سامسونگ برای همکاری در پیش فروش این پرچم‌دار جدید هستند، اما به نظر سامسونگ قصد دارد تا رقیب هم‌وطن و میزان بازخوردها نسبت به پرچم‌دار جدیدش، ال‌جی G6 را بررسی کند.

image

ال‌جی G6 که تا دو روز آینده در بارسلونا معرفی می‌شود، تا پیش از دهم مارس در دسترس نخواهد بود، اما طرفداران این گوشی هوشمند می‌توانند در بازه دوم تا نهم مارس برای پیش فروش آن ثبت نام کنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

alisin

۱۳۹۵/۱۲/۷
LG 26 esfand
sami 1 farvardin

سعید

۱۳۹۵/۱۲/۷
روg5 خیلی ضرر داد خبر نداری

پیام

۱۳۹۵/۱۲/۶
آقای جلالی حالا شاید سامی با ضرر مالی روبرو شده مخصوصا سر ماجرای نوت 7 ولی ما خبر رسمی از ضرر الجی نخوندیم

Far

۱۳۹۵/۱۲/۶
یکی این تاریخهارو ترجمه کنه?

shayan

۱۳۹۵/۱۲/۶
سلام میشه لطفا یه مقدار بیشتر در مورد تاریخ عرضه گلکسیs8توضیح بدید این خواهش رو از شما آقای جلالی دارم که اگر امکانش هست یه به روزرسانی برای این خبر در نظر بگیرید به علت اینکه یه مقداره زیادی گیج کننده هستش با تشکرفراوان.