خانهاخبار
موزیک را با طعم ایرپادهای رنگارنگ اپل حس کنید

موزیک را با طعم ایرپادهای رنگارنگ اپل حس کنید

همان‌گونه که می‌دانید، Airpods اپل اخیرا محبوبیت بسیار زیادی نزد کاربران پیدا کرده است. شرکت ColorWare از امروز قادر است ایرپادهای اپل را در ۵۸ رنگ مختلف و به انتخاب شما برایتان تولید کند.
۱۳۹۵/۱۲/۵
image

مدیرعامل این شرکت می‌گوید:

این کار کمی سخت و باورنکردنی بود، اما ما آن را آسان و ممکن کردیم. ایرپادهای اپل هم‌اینک در ۵۸ رنگ مختلف برای فروش آماده‌اند.

ست کامل این محصول با رنگ دلخواه ۳۱۹ دلار برای شما آب می‌خورد و ساخت آن حدودا هشت هفته طول می‌کشد. اگر کیس شارژ را نیاز نداشته باشید، ۳۰ دلار در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و مبلغ پرداختی شما به ۲۸۹ دلار می‌رسد.

خرید ایرپاد از فروشگاه‌های اپل ۱۵۹ دلار برای شما هزینه در بر دارد و این بدین معنی است که برای داشتن این محصول با رنگی خاص باید چیزی بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ دلار بیشتر بپردازید.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

پارسا

۱۳۹۵/۱۲/۷
خب با این همه پول می شه هدفون های فوق العاده تری خرید.رنگ بندیشون رو هم خود شرکت آپشن می ده. می شه در حد هدفون گیمینگ خرید.

m.dehnabi

۱۳۹۵/۱۲/۷
سلام دوست عزیز. اگر دقت کنید داخل متن هم ذکر شده که ایرپادهای رنگی توسط شرکت دیگری عرضه میشه و این موضوع اصلا ارتباطی با اپل نداره. پیشنهاد می‌کنم متن خبر رو یک بار دیگه بخونید ?

محمدرضا

۱۳۹۵/۱۲/۵
خیلی گرونه !
هندزفری های سیمی اپل کیفیت خوبی دارن ، البته همیشه یه مشکل بزرگ داشت که فیلترای لاستیکی نداشتن و صدا از هندزفری خارج می شد .

ali as

۱۳۹۵/۱۲/۵
خود محصول 160 دلاره اما رنگش 160 دلار اب می خوره در مجموع320 دلار!!!
چه فکری می کنن قیمت گذاران اپل؟