خانهاخبار
مایکروسافت تایید کرد: دومین آپدیت عظیم ویندوز 10 امسال عرضه می‌شود

مایکروسافت تایید کرد: دومین آپدیت عظیم ویندوز 10 امسال عرضه می‌شود

کمپانی مایکروسافت در ماه اوت سال گذشته اعلام کرد دو آپدیت بزرگ برای Windows 10 در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. اما هرگز حرفی در مورد تاریخ عرضه این دو آپدیت ذکر نکرده بود.
۱۳۹۵/۱۲/۵

در حالی که آپدیت Creators توسط اعضای Windows Insider در حال تست است و پیش‌بینی می‌شود که در ماه آوریل در دسترس کاربران قرار گیرد، اما دومین آپدیت ویندوز 10 مشخص نیست چه زمانی عرضه شود.

در طول کنفرانس جدید مسئولان مایکروسافت که در کشور استرالیا برگزار شد، تاریخ دقیق عرضه آپدیت‌های Windows 10 مشخص گردید. در اسلایدی که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، زمان ارائه آپدیت‌های ویندوز 10 نشان داده شده است.

image

مایکروسافت تا به این لحظه، هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های اضافه شده به ویندوز 10 در آپدیت دوم ارائه نداده است. همچنین انتظار می‌رود که طراحان مایکروسافت، زبان طراحی این سیستم عامل را در پایان سال جاری تغییر دهند و آن را بر اساس زبان جدید Neon که به تازگی اخباری در مورد آن منتشر شده است، بازطراحی نمایند. باید تا کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت منتظر بمانیم. این رویداد که Build 2017 نام دارد، در ماه مه برگزار می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۱۲/۶
جوک فرمودی اخوی. تمام دنیا ویندوزه. فرسوده هم لینوکسه که پنجاه سال نتونست 2 درصد از بازارو بگیره. شما از اون هایی هستی که سه روزه خبردار شدن کامپیوتر وجود داره. قابل توجهتون 30 سال پیش وقتی جهان با خبر از ایرادات بی پایان اوپن سورس شد سیستم عامل های کلوزد سورس بازار رو در هم دریدن. یکیشون 6 درصدر بازار و یکیشون 92 درصد بازار و از اون موقه داره. بله. حرف میزنید 5 ثانیه فکر کنید و اگر فکر نکردید همچین نظر چرتی رو در مجمع عمومی ندید. یه اندروید دارید که بهش امید دارید. اونم بزرگترین شرکت پشتیبانش و داره از دست میده. اگر سامسونگ تایزنش رو که سیستم عامل بسیار بدی هم هست به کار بندازه گوگل در همون ثانیه مثل قایق چوبی هست که نهنگی از داخلش عبور کرده باشه. شما اگر میخاید بفهمید فرسوده چیه لطف کنید فقط میزان ناهماهنگی، پایین اومدن امنیت و پایین اومدن سرعت رو در اندروید 1 تا الان بررسی کنید بعد بیاد بگید قدرتمند ترین سیستم عامل جهان اخبارش پشتیبانی نشه. یا حداقل بزارید سه سالتون برسه.

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۵
ویندوز خیلی وقته که در زندگی ماثر رخت بسته پیشنهاد میکنم اخبار این سیستم عامل فرسوده را پوشش ندهید.