خانهاخبار
نسخه جدید تلگرام امکان شخصی سازی Theme را به کاربران می‌دهد

نسخه جدید تلگرام امکان شخصی سازی Theme را به کاربران می‌دهد

شب گذشته نسخه ۳.۱۷ تلگرام برای اندروید منتشر شد که امکان تغییر رنگ محیط درون را به هر رنگی که کاربران علاقه‌داشته باشند می‌دهد. برای جزییات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۲/۳

تلگرام این روز‌ها محبوب‌ترین پیام‌رسان میان کاربران ایرانی شده و از امنیت بالایی برخوردار است. تلگرام همیشه در زمینه ارايه قابلیت‌های جدید و نوآوری پیشرو بوده است. شب گذشته نسخه جدید ۳.۱۷ برای کاربران اندروید در Google Play  و نسخه ۱.۰.۱۴ دسکتاپ ویندوز منتشر شد که امکان شخصی سازی رنگ محیط درون برنامه (Theme) را برای کاربران این دو پلت‌فرم به ارمغان آورد.

image

برای تغییر رنگ Theme تنها کافیست به Settings > Theme  مراجعه کنید. در این قسمت تلگرام به صورت پیش فرض تعدای از رنگ‌های پیشنهادی را در اختیارتان قرار داده اما باز هم می‌توانید با استفاده از Theme Editor طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را مشاهده و انتخاب کنید.

image

این بروزرسانی فعلا برای اندروید و کاربران نسخه Desktop منتشر شده، اما جای نگرانی برای کاربران iOS وجود ندارد.

تلگرام رسما اعلام کرده علاوه‌بر قابلیت Theme که در نسخه جدید تلگرام برای iOS چند هفته‌ دیگر منتشر می‌شود ما در حال ساخت یک امکان جدید و متفاوت برای کاربران iOS هستیم که باید گفت آن شاهکار واقعی است. دلیل تاخیر عرضه نسخه جدید تلگرام سورپرایز جدیدی است که اختصاصی برای آیفون/آیپد عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رامين

۱۳۹۶/۱/۲۴
اندرويد مگه اصلا امنيت داره ؟!??
اندرويد فقط بدليل متن باز بودنش مورد توجه قرار گرفت وگرنه هيچ پشتوانه علمي و مديريتي آنچناني نداره

iland

۱۳۹۵/۱۲/۵
الان اگر دقت داشته باشيد متوجه ميشيد كه تلگرام هم طرفدار آى او اس هست......پس نگيد ديگه كه اندرويد بهتره.......اين غفلت شما رو نشون ميده.......چون نميدونيد اندرويد امنيتش فوق العاده پايينه