خانهاخبار
آیا اندروید بعدی اوریو (Oreo) نام خواهد داشت؟

آیا اندروید بعدی اوریو (Oreo) نام خواهد داشت؟

انتشار توییتی توسط هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد بخش اندروید، سیستم‌عامل کروم و گوگل پلی، بازار حدس و گمان‌ها در مورد نام اندروید 8.0 را گرم کرده است. طبق این توییت، اندروید بعدی Google شاید اوریو (Oreo) نام داشته باشد.
۱۳۹۵/۱۲/۲

انگار همین چند روز پیش بود که گوگل اندروید نوقا را عرضه کرد. اولین نشانه‌های این سیستم‌عامل در کنفرانس Google I/O در ماه مارس سال گذشته پدیدار شد. با توجه به اینکه Google I/O 2017 پیش روی ماست، انتظار داریم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید جدید را در این رویداد شاهد باشیم.

image

ظاهرا گوگل می‌داند کاربران بیش از هر چیز در چه موردی هیجان‌زده‌اند. یکی از کنجکاوی‌های کاربران در مورد نسخه بعدی اندروید، نام آن است. بسیاری از کاربران روی نام "اوریو" شرط بسته بودند و حالا حدس آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد بخش اندروید، سیستم‌عامل کروم و گوگل پلی، تصویر متحرکی از یک کیک اوریو توییت کرده است که با توجه به نام‌گذاری اندرویدهای قبلی، شاید به نام اندروید بعدی اشاره می‌کند. اگر گوگل مطابق برنامه‌ریزی معمول خود پیش رود، ما اول ماه مارس از نام اندروید جدید مطلع خواهیم شد.

باید در نظر داشته باشیم لاکهایمر پیش‌ازاین نام‌هایی را لو داده است که بنا به دلایلی برای نسخه‌های رسمی استفاده نشده است. همچنین نام‌هایی که برای توسعه‌های داخلی اندروید استفاده می‌شود با نام نسخه‌های رسمی متفاوت است. پس باید با شک و تردید به این توئیت نگاه کرد؛ به خصوص با توجه به اینکه لاکهایمر کمی پیش‌تر، عکسی از چند بسته pocky را با هشتگ 2018 منتشر کرده بود.

البته همه ما در مورد ویژگی‌های اندروید 8.0 کنجکاویم اما با توجه به اینکه به این زودی‌ها آن را روی هیچ دیوایسی نخواهیم دید، برای صحبت در مورد آن فرصت داریم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Sajjad

۱۳۹۵/۱۲/۸
سلام دوستان من گوشیم اس۶ اج هست هنوز اندروید ۷ رو نگرفتم واقعا متاسفم برای سامسونگ که اینقدر دیر بروز رسانی می کنه بعد می خواد خودش رو مثل اپل کنه واقعا بهترین بروز رسانی مال اپل و سونی هست

Hawmed

۱۳۹۵/۱۲/۳
اره والا
زیر پام علف سبز شد :| هنو اندروید 7و ندیدم -_-

mhm

۱۳۹۵/۱۲/۳
اندروید 7 اس7 اموده ولی برای خاورمیانه نیمده میتونید اندروید 7 و دانلود کنید و فلش بزنید ب همین راحتی

اشکان

۱۳۹۵/۱۲/۲
تجربه ثابت کرده که اندروید از اسمهایی که برند باشن استفاده نمیکنه. مثل اندروید هفت که خیلیا میگفتن اسمش قراره نوتلا باشه ولی در آخر اسم نوقا (با این که نسبت به نوتلا خیلی اسم غیر مرسومیه) انتخاب شد

Sina

۱۳۹۵/۱۲/۲
غول باید تو همه جهات غول باشه نه فقط تو تبلیغات ?