خانهاخبار
ایسوس Zenfone 3 Go را به کنگره جهانی موبایل امسال می‌آورد

ایسوس Zenfone 3 Go را به کنگره جهانی موبایل امسال می‌آورد

ایسوس قصد دارد پیش از معرفی Zenfone 4 یک پایین‌رده ارزشمند در MWC 2017 معرفی کند؛ گوشی موبایلی که می‌تواند بازار پایین‌رده‌ها را به تسخیر خود درآورد.
۱۳۹۵/۱۲/۱
image

یک وب‌سایت ایتالیایی گزارش داده است که ایسوس قصد دارد در MWC امسال یک گوشی اقتصادی جدید معرفی کند. بر اساس این گزارش، نام گوشی مورد بحث Asus Zenfone 3 Go است که نسل جدید یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های خانواده Zenfone 2 محسوب می‌شود.

این منبع ادعا کرده است که زنفون 3 گو صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720p، پردازنده اسنپدراگون 410 و 2 گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است.

تصویری که از این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد که بدنه محصول موردنظر از فلز است که گرچه این نوع بدنه را امروزه بین گوشی‌ها زیاد می‌بینیم، برای گوشی پایین‌رده‌ای که گفته می‌شود قیمت پایه‌اش 160 دلار است بسیار مناسب محسوب می‌شود. خبر خوش این است که 160 دلار قیمت جهانی این محصول است و ایسوس قصد ندارد که گوشی جدیدش را فقط در آسیا عرضه کند. اگر مشخصات اعلام‌شده این دستگاه صحت داشته باشد، می‌تواند رقیبی جدی برای گوشی P8 Lite هوآوی باشد که در حال حاضر در بازار پایین‌رده‌ها محبوبیت خاصی دارد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)