خانهاخبار
شایعات جدید از پرچم‌دار بعدی شیائومی: Mi 6 با دو نوع صفحه نمایش عرضه می‌شود

شایعات جدید از پرچم‌دار بعدی شیائومی: Mi 6 با دو نوع صفحه نمایش عرضه می‌شود

جدیدترین شایعه در مورد پرچم‌دار بعدی شیائومی می‌گوید که این شرکت قصد دارد می 6 را در دو نسخه با صفحه نمایش‌های Full HD و QHD عرضه کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱
image

چند وقت اخیر شایعات زیادی در مورد پرچم‌دار بعدی شیائومی، Xiaomi Mi 6، منتشر شده، اما به دلیل کثرت این شایعات و اینکه بسیاری از آن‌ها با تصورات علاقه‌مندان این شرکت مخلوط شده است، نمی‌توان چندان به آن‌ها اعتماد کرد.

امروز پوستر جدیدی از این گوشی در وب‌سایت Weibo منتشر شده است که ادعا می‌کند می 6 در دو نسخه با رزولوشن‌های مختلف عرضه می‌شود: نسخه‌ای با 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی و نسخه‌ای دیگر با 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش QHD. اینکه یک گوشی با حافظه‌های داخلی مختلف عرضه شود عجیب نیست، اما عرضه یک گوشی با دو صفحه نمایش مختلف چندان معمول نیست.

image

در Mi 5 نیز شیائومی سه نسخه Standard، Prime edition و Pro edition به بازار فرستاد و به نظر می‌آید که برای Mi 6 نیز قصد دارد همان سیستم را اتخاذ کند؛ با این تغییر که به جای تفاوت میزان رم، رزولوشن صفحه نمایش نسخه‌ها با یکدیگر متفاوت است. احتمالا اینکه گفته شده Mi 6 از 4 گیگابایت رم بهره می‌برد پیش‌بینی صحیحی باشد، زیرا این میزان رم برای یک پرچم‌دار مناسب به نظر می‌رسد و حتی شنیده شده که گلکسی اس 8 نیز به همین میزان رم مجهز شده است.

در مورد پردازنده می 6 نیز شایعات زیادی وجود دارد. برخی اخبار حاکی از این است که شیائومی در می 6 از اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تر از گلکسی اس 8 استفاده می‌کند و برخی از شایعات نیز خبر می‌دهند که می 6 به MediaTek Helio X30 مجهز است. شاید شیائومی ترکیبی از هر دو پردازنده را استفاده کند که در این صورت انتخاب خریداران بسیار گسترده می‌شود.

در پوستری که امروز منتشر شده همچنین ذکر شده است که Mi 6 دوربینی 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX386 دارد و دوربین سلفی آن نیز مانند می نوت 2 از سنسور IMX268 استفاده می‌کند و تصاویر را با رزولوشن 8 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

image

تا به حال تنها یک تصویر از Mi 6 منتشر شده که ادعا می‌شود واقعی است و بر اساس آن Mi 6 از نظر طراحی و اندازه نسخه‌ای کوچک‌تر از Mi Note 2 است. حقیقت آن است که ابهامات زیادی در مورد می 6 وجود دارد و هنوز منبعی نتوانسته به تاریخ رونمایی از این محصول دست پیدا کند. پیش از این گفته می‌شد 6 فوریه قرار است از این گوشی رونمایی شود، اما بعدا اخباری منتشر شد که شیائومی مراسم معرفی Mi 6 را تا ماه آوریل به تعویق انداخته تا تولید اسنپدراگون 835 از سلطه سامسونگ خارج شود و شیائومی بتواند از آن در پرچم‌دارش استفاده کند.

شیائومی این روزها به شدت مشغول کار روی گوشی‌هایش است. خبرهایی از نسخه‌های جدید Redmi و Mi Mix منتشر شده و این در حالی است که این شرکت چینی قصد شرکت در MWC امسال را ندارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانیMi 6  از کارخانه شگفتی‌ساز شیائومی خارج می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Srt

۱۳۹۵/۱۲/۱
مگه کیفیت صفحه نمایش آیفون 7 و 7 plus با هم فرق نداره داداش؟???

محمد

۱۳۹۵/۱۲/۱
خیلی جالبه من به شخصه طرفدار صفحه نمایش فول اچ دی هستم
و بی شک در یک برند خاص و ثابت بودن باقی مشخصات حتما گوشی با صفحه نمایش فول اچ دی رو انتخاب می کنم

مهمان

۱۳۹۵/۱۲/۱
این چینی ها چقدر خوب بلدن کپی بزنن! :|