خانهاخبار
آیا آیفون 8 به قابلیتی شبیه تاچ بار مجهز می‌شود؟

آیا آیفون 8 به قابلیتی شبیه تاچ بار مجهز می‌شود؟

جدیدترین شایعه‌ای که در مورد آیفون 8 منتشر شده در مورد مجهز بودن این گوشی به قابلیتی شبیه تاچ بار است. شایعه‌ای که به نظر می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد.
۱۳۹۵/۱۱/۳۰
image

همه ما به وجود شایعات پیش از معرفی رسمی یک محصول عادت داریم و همیشه این شایعات در مورد آیفون‌های اپل بیش از محصولات سایر شرکت‌ها بوده است. با وجودی که در حال حاضر نزدیک به هفت ماه تا معرفی نسل بعد آیفون باقی مانده است، اما بازار شایعات داغ است. گزارش جدیدی از تحلیل‌گر معروف بخش امنیتی موسسه KGI، مینگ چی کو، منتشر شده است که ادعا دارد آیفون 8 صفحه تمایشی 5.8 اینچی دارد، اما تنها 5.15 اینچ آن واقعا تصویر نشان می‌دهد.

یکی از مسلم‌ترین تغییرات آیفون‌های آینده که به صفحه نمایش OLED مجهز هستند، طراحی تمام صفحه آن‌ها به همراه حذف دکمه Home و تکنولوژی فعلی حسگر اثر انگشت است. به طور خاص ما انتظار داریم که آیفون بعدی صفحه نمایشی 5.8 اینچی از نوع OLED داشته باشد، اما ناحیه واقعی نمایش تصویر حدود 5.15 اینچ است و باقی به ناحیه‌هایی برای دکمه‌های عملکردی اختصاص می‌یابد.

image

انتظار می‌رود آیفون 5.8 اینچی از نظر ابعاد شبیه آیفون 4.7 اینچی فعلی باشد؛ اپل با استفاده از طراحی بدون لبه می‌تواند صفحه نمایش 5.8 اینچی را در ابعاد فعلی جای دهد. ناحیه عملکردی (Function Area) جایگزین محل فعلی دکمه Home و تاچ آیدی می‌شود. کو می‌گوید که اپل در نظر دارد که تاچ آیدی را با یک تکنولوژی تشخیص بیومتریک جدید جایگزین کند. یکی از این روش‌ها می‌تواند استفاده از حسگر عنبیه چشم باشد. کو همچنین چندی پیش اطلاعاتی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد اپل با بازطراحی برد اصلی آیفون 8 موفق شده فضای بیشتری را به باتری اختصاص دهد.

نظر شما در مورد این اطلاعات جدید چیست؟ آیا اپل آیفون 8 را به قابلیتی مانند تاچ بار مک‌بوک‌های جدید مجهز می‌کند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

italodance

۱۳۹۵/۱۱/۳۰
تاچ بار زیباست و امیدوارم برای ایفون محقق بشه