خانهاخبار
تاریخ برگزاری WWDC 2017 رسما اعلام شد

تاریخ برگزاری WWDC 2017 رسما اعلام شد

ساعاتی پیش اپل در وب‌سایت رسمی این شرکت تاریخ برگزاری کنفرانس WWDC 2017 را اعلام کرد. برای جزییات بیشتر در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۱/۲۸

اولین مراسم WWDC در سال ۱۹۸۸ میلادی برگزار شد. امسال بیست و ششمین سالی است که اپل قصد دارد مراسم WWDC 2017 را همانند سال‌های اولیه در شهر سن‌خوزه برای توسعه‌دهندگان برگزار کند. تاریخ برگزاری WWDC 2017 از پنجم تا نهم ژوئن مصادف با پانزدهم تا نوزدهم خرداد ۹۶ است. 

همانند سال‌های گذشته، در روز اول برگزاری این مراسم (پانزدهم خرداد) اپل کنفرانسی ترتیب خواهد داد که در آن پیش‌نمایش نسخه جدید‌ سیستم‌عامل‌های macOS و watchOS و iOS رونمایی خواهد شد. پس از برگزاری این مراسم اولین نسخه آزمایشی macOS 10.13 و watchOS 4 و iOS 11 در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. 

از آنجا که اپل امکان مشاهده زنده کنفرانس‌های این شرکت را به صورت آنلاین در وب‌سایت و از طریق Apple TV طی چند سال اخیر میسر کرده، احتمالا WWDC 2017 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود و تمامی افراد قادر خواهند بود کنفرانس پانزدهم خرداد ۹۶ را به صورت آنلاین مشاهده کنند. 

مدت‌هاست که اپل بروز رسانی جدیدی‌ برای سخت‌افزار MacPro ارائه نکرده و با ورود مایکروسافت Surface Studio به صحنه رقابت احتمالا باید فکر جدیدی برای iMac بکند تا رقیب جدیدش گوی رقابت را در صنعت کامپیوتر‌های All In One نرباید. همچنین شایعاتی پیش از این منتشر شده که اپل در بهار سال آینده قصد دارد سخت افزار مک‌بوک‌های ۱۲اینچی را به‌روز کند. به هر حال بعید به نظر می‌رسد اپل سخت‌افزاری جدیدی را در این مراسم WWDC معرفی کند. احتمالا نسل بعدی آی‌پد و به‌روزرسانی سخت‌افزاری مک‌بوک، مک‌بوک پرو، مک پرو و آی‌مک تا اواخر تابستان یا اویل پاییز سال آینده به تعویق بیافتد.

image

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مصطفی

۱۳۹۵/۱۲/۱
خیر .در ماه شهریور رونمایی خواهد شد.

Goldman

۱۳۹۵/۱۱/۲۹
ایا ایفون 8 هم در همین کنفرانس معرفی میشه؟