خانهاخبار
ثبت مشخصات یک گوشی بالارده جدید از ال‌جی در گیک‌بنچ

ثبت مشخصات یک گوشی بالارده جدید از ال‌جی در گیک‌بنچ

یک گوشی جدید از شرکت LG در بنچمارک GeekBench با پردازنده اسنپدراگون 820 و ۴ گیگابایت رم برای عرضه در آمریکا ثبت شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۹

مشخصات یک گوشی بالارده جدید که توسط شرکت کره‌ای الجی ساخته شده است در پایگاه داده GeekBench مشاهده شد. شماره مدل این محصول LGE LGUS997 است و بر همین اساس یعنی این گوشی جدید توسط پنجمین شرکت مخابراتی آمریکا یعنی U.S.Cellular عرضه خواهد شد. طبق نتایج ثبت شده این دستگاه از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد. نکته قابل توجه این است که الجی تنها دو گوشی وی 20 و جی 5 را با این پردازنده تولید می‌کند که هردوی آن‌ها در حال حاضر هم توسط U.S.Cellular به فروش می‌رسند.

image

محصول ثبت شده در گیگ بنچ هنگام آزمایش از سیستم عامل اندروید 7 نوقا استفاده می‌کرده است و پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون 820 آن در بالاترین حالت بر روی فرکانس ۲.۱۹ گیگاهرتز تنظیم می‌شود. حافظه موقت رم این گوشی ۴ گیگابایت خواهد بود و با همین سخت‌افزار این دستگاه توانسته است در آزمایش تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۶۳۹ و در آزمایش چند هسته‌ای امتیاز ۳۵۰۴ را در گیگ‌بنچ ثبت کند.

در حال حاضر می‌دانیم که پرچمدار جدید الجی، یعنی جی6، با پردازنده اسنپدراگون 821 و احتمالا ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد. به همین دلیل می‌توان نتایج ثبت شده را متعلق به گوشی بالارده دیگری دانست. شاید یک نسخه ضعیف‌تر از الجی جی6 با هدف عرضه محصولی ارزان‌تر از پرچمدار هم در کنار آن عرضه شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)