خانهاخبار
شیائومی، دومین فروشنده بزرگ گوشی هوشمند در هند

شیائومی، دومین فروشنده بزرگ گوشی هوشمند در هند

شیائومی کار خود را در سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و از آن زمان تا به حال در تولید لوازم الکترونیکی مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است. این شرکت در حال ورود به بازارهای بزرگ جهانی است که یکی از این بازارهای بزرگ و در حال توسعه هندوستان است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

بازار گوشی هوشمند در هند بازار روبه‌رشدی است که بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، اوپو و... توجه ویژه‌ای به آن دارند. به تازگی سازندگان چینی به خوبی توانسته‌اند سهم بیشتری از بازار هندوستان و البته نظر مثبت مردم این کشور را به دست آورند. در این بین، بخت با شیائومی یار بوده و توانسته از بازار در حال توسعه هندوستان، که پس از بازار چین بیشترین کاربر را دارد، نسبت به سایر شرکت‌های نوپای چینی سهم بیشتری کسب کند و دو سال پس از ورودش به هند، تبدیل به دومین فروشنده گوشی هوشمند در این کشور شود.

image

این کمپانی جوان و پرمدعا در سال ۲۰۱۴ وارد بازار هند شد و در این مدت توانست با گوشی‌هایی مانند ردمی 3S، ردمی 3S Prime و ردمی نوت 4 به محبوبیت برسد. بر اساس گزارشی که IDC منتشر کرده، شیائومی در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶ توانست ۱۰.۷ درصد از کل بازار گوشی‌های هوشمند هند را در اختیار بگیرد که این رقم در فصل پایانی سال ۲۰۱۵ برابر با ۳.۳ درصد بود. رشد سهام این شرکت تنها در سه ماهه آخر ۲۰۱۶ حدود ۱۵.۳ درصد بود.

در حال حاضر سامسونگ با سهمی بیش از ۲۵ درصد بزرگ‌ترین فروشنده گوشی هوشمند در دومین بازار استراتژیک دنیای موبایل است؛ ولی با رشد چشمگیر شیائومی در هند، طی دو سال اخیر، به نظر می‌رسد چینی‌ها به راحتی بتوانند جایگاه کمپانی کره‌ای را تصاحب کنند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)