خانهاخبار
رندر 360 درجه Huawei P10 منتشر شد

رندر 360 درجه Huawei P10 منتشر شد

اکانت OnLeaks@ رندری 360 درجه از پرچم‌دار پرسروصدای بعدی هوآوی، پی 10، منتشر کرده است که شکل و شمایل این گوشی را از تمامی زوایا نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۱۱/۲۷
image

هر چه به زمان رونمایی از پرچم‌دار بعدی هوآوی، P10، نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر می‌شود. پیش از این هوآوی با یک تیزر تبلیغاتی رسما تایید کرده بود که P10 را 8 اسفند طی یک کنفرانس تبلیغاتی اختصاصی معرفی می‌کند. حال اکانت توییتر معروف @OnLeaks ویدئویی از رندر 360 درجه پی 10 منتشر کرده است که این گوشی را از تمام زوایا نمایش می‌دهد.

بر خلاف P9، پرچم‌دار بعدی هوآوی کلید هوم فیزیکی دارد که به احتمال زیاد به عنوان حسگر اثر انگشت نیز به کار می‌رود. از دیگر مشخصات احتمالی P10 می‌توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده کایرین 960، 6 گیگابایت رم و بدنه فلز و شیشه‌ای اشاره کرد. یکی از محتمل‌ترین ویژگی‌های پی 10 نیز دوربین دوگانه اصلی است.

طراحی P10 نسبت به P9 پیشرفت کرده و در آن از گوشه‌های خمیده استفاده شده که ظاهر تمیزتری به گوشی داده است. اما محل دکمه‌ها و درگاه‌های ارتباطی گوشی تفاوتی با نسل قبل ندارد: دکمه‌های پاور و کنترل صدا در سمت راست گوشی و درگاه سیم‌کارت در سمت چپ آن قرار دارد. جک 3.5 میلی‌متری صدا و درگاه USB Type-C نیز مانند P9 در لبه پایینی دستگاه قرار گرفته‌اند.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)