خانهاخبار
نوکیا 5، نوکیا 3 و نسخه مدرن نوکیا 3310 در راه MWC 2017

نوکیا 5، نوکیا 3 و نسخه مدرن نوکیا 3310 در راه MWC 2017

نوکیا در MWC 2017 از چند گوشی جدید رونمایی خواهد کرد؛ گوشی هایی که احتمالا نوکیا 5، نوکیا 3 و یک گوشی ساده خواهند بود که از آن به عنوان نسخه مدرن نوکیا 3310 نام برده شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۲۶

شرکت HMD، که مهندسان قدیمی نوکیای سابق اداره‌اش می‌کنند و عهده‌دار تولید گوشی اندرویدی برند نوکیاست، قصد دارد در MWC 2017 در بارسلون چند گوشی هوشمند اندرویدی دیگر معرفی کند. این شرکت تاکنون حضورش در MWC را تایید کرده است.

طبق اطلاعات به دست آمده، HMD در کنگره موبایل بارسلون 3 گوشی جدید رونمایی خواهد کرد: دو گوشی اندرویدی که احتمالا نوکیا 3 و نوکیا 5 نام دارند و یک گوشی ساده.

انتظار می رود نوکیا 5 نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 720 داشته باشد و از 2 گیگابایت رم و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بهره ببرد. قیمت این گوشی حدود 200 دلار تخمین زده شده است. گفته می‌شود این دستگاه همان Nokia Heart است که ماه گذشته در بنچمارک دیده شد. هنوز از جزئیات زیادی در مورد نوکیا 3 مطلع نشده‌ایم اما این میان‌رده نیز احتمالا قیمتی حدود 150 دلار دارد.

همچنین گفته می‌شود نوکیا 6، که اکنون تنها در چین به فروش می‌رسد، در MWC نمایش داده خواهد شد.

image

اما در مورد گوشی ساده این شرکت خبرهای غافلگیرکننده‌ای به گوش می‌رسد. گفته می‌شود این گوشی ظاهر مدرن نوکیا 3310 معروف را دارد؛ همان گوشی قدیمی‌ و نوستالژیک نوکیا که بیش از 100 میلیون دستگاه فروش داشت. مشخص نیست این گوشی، که گفته شده نمونه مدرن گوشی ساده است، چه ویژگی‌هایی دارد اما قیمتش احتمالا حدود 60 دلار خواهد بود.

کنفرانس خبری HMD درMWC  بارسلون روز 26 فوریه برگزار می‌شود و همه گوشی‌های این شرکت نیز رونمایی خواهند شد؛ گوشی‌هایی که احتمالا اولین مقصدشان بازار اروپاست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۵/۱۲/۹
منتظر این لحظه بودم.همین الان هم گوشیم نوکیا هست .وقتش رسیده گوشی جدید انتخاب کنم .نوکیا عالی

Amir

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
نوکیا داره دست و پا میزنه از وضع بدش در بیاد ولی در کد رقابت نیست

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
البته ازنقطه ضعفهای نوکیا تجهیزات فوق العاده ضعیف مخابراتیشه که تو کل دنیا از جمله ایران دارن استفاده می کنن و حضور تو تیم کار بر روی 5G که سرعتش از 4G اپراتورهای داخلیمون کمتره چون نوکیا داره روش کار می کنه و ضعیفه این شرکت.
اگر گوشیاش اومد ایران شما آزادی بری برند محبوبت رو بخری اجباری نیست.

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۲۷
فعلا که هنوز رکورد فروش ۱۱۰۰رو هیچ گوشی نتونسته بزنه اگه زد اونوقت بیاین صحبت کنیم

bab

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
رقیبی سرسخت برای ایفون 7