خانهاخبار
قابلیت Instant Tethering اندروید در دسترس همه قرار گرفت

قابلیت Instant Tethering اندروید در دسترس همه قرار گرفت

قابلیت Instant Tethering اندروید به طور رسمی در دسترس قرار گرفت. با استفاده از این ویژگی، امکان راه‌اندازی اتصال هات اسپات اتوماتیک بین دستگاه‌ها فراهم می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۴

قابلیت Instant Tethering از اواخر ژانویه برای برخی کاربران اندروید فعال شد؛ این قابلیت امکان راه‌اندازی یک اتصال هات‌اسپات خودکار بین دیوایس‌ها را فراهم می‌آورد. حالا این ویژگی رسما در دسترس قرار گرفته است و افراد بیشتری به آن دسترسی دارند اما هنوز فقط روی دیوایس‌های پیکسل و نکسوس کار می‌کند. بخش پرسش و پاسخی که برای این قابلیت در نظر گرفته شده است، گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند: گوشی‌های پیکسل و نکسوس با اندروید نوقا می‌توانند مانند یک میزبان یا تامین کننده اتصال اینترنت عمل کنند. تبلت‌های Pixel C و Nexus 9 و سایر تلفن‌هایی که اندروید مارشملو دارند، تنها می‌توانند از داده اشتراک‌گذاری شده استفاده کنند و توانایی میزبان بودن را ندارند.

image

برای استفاده از این ویژگی، همه دیوایس‌های شما باید به یک اکانت گوگل متصل باشند. پس از آن شما می‌توانید قابلیت Instant Tethering را با مراجعه به بخش تنظیمات فعال کنید؛ برای عمل کردن به عنوان یک میزبان روی "Provide data connection" تپ کنید و اگر می‌خواهید از داده اشتراک‌گذاری شده استفاده کنید، روی "Get data connection" تپ کنید. بعد از تنظیم اولیه، هنگامی‌که به اتصال اینترنتی نیاز داشته باشید، دیوایس‌های غیرمیزبان شما به‌صورت خودکار به دیوایس‌های میزبان متصل می‌شوند. اگر مدام در حال حرکت باشید، این ویژگی بسیار کاربردی خواهد بود چراکه متصل شدن به دیوایس‌ها به‌صورت دستی، بسیار وقت‌گیر است. مزیت دیگر این ویژگی این است که دستگاه دریافت‌کننده، درصورتی‌که 10 دقیقه فعال نباشد، به‌صورت خودکار قطع خواهد شد تا در مصرف باتری صرفه‌جویی شود و دیوایس شما خیلی زود خاموش نشود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Leyli

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
مطمئنن HTC 10 هم به این قابلیت مجهز میشه تا کامل ترین گوشی بشه .

هادی

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
گوشی من ک نوت ۴
نمیاد براش
?