خانهاخبار
نارضایتی کاربران از رنگ پریدگی آیفون 7 مشکی

نارضایتی کاربران از رنگ پریدگی آیفون 7 مشکی

شماری از کاربران گزارش کرده‌اند قسمت‌هایی از بدنه iPhone 7 و iPhone 7 Plus مشکلی رنگ آنها کنده شده است درحالی که به جایی برخورد نکرده و حتی از کیس محافظ نیز استفاده می‌کردند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۳

سال گذشته وقتی اپل آیفون 7 را با رنگ Jet Black معرفی کرد در سایت خود نسبت به خش افتادن بدنه گوشی به کاربران هشدار داد؛ به همین خاطر بسیاری از خریداران تصمیم گرفتند به سراغ رنگ Matte Black یا مشکلی مات آیفون بروند.

اگر آیفون 7 یا 7 پلاس شما هم این رنگی است امیدوارم خوش شانس باشید چون شماری از کاربران ورقه شدن رنگ گوشی خود را در انجمن‌ سایت اپل گزارش کرده‌اند، این در حالی است که بعضی‌ها از کیس محافظ نیز استفاده می‌کردند.

از گفته‌های کاربران و تصاویر منتشر شده اینطور بر می‌آید که کنده شدن رنگ بدنه بیشتر در کنار دکمه‌ها و اسپیکرهای دستگاه اتفاق افتاده است اما در مواردی ورقه شدن رنگ پشت بدنه نیز دیده شده است.

یکی از عواملی که در به وجود آمدن این مشکل می‌تواند نقش داشته باشد ترکیب شیمیایی نامناسب رنگ بدنه است که در برخورد با چربی دست کاربران واکنش نشان می‌دهد و کنده می‌شود. اپل کنده شدن رنگ آیفون را جز گارانتی دستگاه محسوب نمی‌کند اما اگر مشخص شود این اشکال به کارخانه برمی‌گردد باید منتظر فراخوان دستگاه‌های معیوب باشیم یا اعلام دستور العمل عجیب برای جلوگیری از کنده شدن رنگ دستگاه باشیم.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (70 نظر)

مجيد

۱۳۹۶/۵/۱۴
متاسفانه من اين مشكل رو دارم ولي نه مثل اين عكسا شديدا اعصابمو خورد كرد ولي با اينهمه نميشه از اپل دل كند منتظر ٨ ميمونم ولي ايندفه هرگز مشكي نميگيرم .

مريم

۱۳۹۶/۵/۱۲
بازم پيش مياد منم از اول كيس گرفتم واسش ولي باز يه لكه هايي روش ايجاد شده ولي رنگ پريدگي نيست

علی

۱۳۹۶/۵/۱۲
من از کیس هارد استفاده میکردم ولی پشت پوشی گلس نزده بودم ... الان بعد از 5 ماه استفاده متوجه شدم نوار کناره سمت چپ گوشی و به صورتع ریز ریز پشت گوشی لکه های رنگرفتن هست و خیلی ناراحتم از این موضوع

وحید

۱۳۹۶/۴/۱۷
دوستان من الان میخوام آیفون 7 بگیرم تا حالا هم نداشتم. ولی از یه طرف میگن مشکی جت بلک خش بر میداره از یه طرف میگن مشکی مات رنگ پریدگی داره. هیچ رنگیش هم مثل مشکیش جذاب نیست.
اگه یه گارد خوب براش بگیریم این مشکل پیش نمیاد؟

ميلاد

۱۳۹۶/۳/۱۷
بابا انقدر شايعه درست نكنيد رنگ پريدن كجا بود مگه ديواره كه رنگش بريزه خخخخ.من خودم دارم هيچ مشكلي هم ندارم باهاش خدا رو شكر .در ضمن اين صفحه مال اپل هست سامسونگيا اگه نظري دارن برن صفحه اسباب بازي پلاستيكي دات كام،عزت زياد