خانهاخبار
معرفی اولین تلفن هوشمند منعطف سامسونگ در سه ماهه چهارم سال جاری

معرفی اولین تلفن هوشمند منعطف سامسونگ در سه ماهه چهارم سال جاری

تغییر انقلابی بعدی در صنعت تلفن‌های هوشمند را می‌توان مجهز شدن آنها به صفحه نمایش منعطف دانست. بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند اپل، مایکروسافت و ال‌جی، پتنت‌های خود را در مورد تلفن هوشمند منعطف به ثبت رسانده‌اند.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

ظاهرا اواخر سال جاری، باید منتظر انقلابی در صنعت تلفن‌های هوشمند باشیم. چرا که سامسونگ در نظر دارد تا اولین حرکت در این زمینه را آغاز کند. برخی منابع تایوانی خبری را پیرامون این مطلب منتشر کرده‌اند که حکایت از تلاش و فعالیت طراحان سامسونگ برای تولید اولین تلفن هوشمند منعطف دارد و تاریخ معرفی آن نیز سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ گزارش شده است.

پیشتر نیز اخباری مبنی بر رونمایی از یک طرح اولیه تلفن هوشمند با صفحه نمایش منعطف در رسانه‌ها منتشر شده بود که این کار توسط سامسونگ در نمایشگاه جهانی موبایل (2017 MWC) انجام می‌پذیرد. این دیوایس مجهز به صفحه نمایش منعطف AMOLED خواهد بود، اما سایر مشخصات آن در دسترس نیست. ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا تولید محدود این دستگاه را در اواخر سال جاری شروع کند و بر اساس مشکلاتی که در زمینه تولید پلاستیک‌های پلی‌آمید (PI) وجود دارد، تولید انبوه آن به سال آینده موکل خواهد شد.

image

PI را می‌توان یک امر اساسی در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش منعطف دانست و سامسونگ با در نظر داشتن این موضوع، قصد دارد تا بهترین کیفیت و مقاومت را برای رسیدن به تولید انبوه، به دست آورد. پس همانطور که گفته شد، تولید عظیم تلفن هوشمند منعطف تا نیمه دوم سال ۲۰۱۸ امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
:))))

Hijacker

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
الانه که یکی پیداش بشه و این بحثو که فلان برند قبلا این کارو کرده و سامسونگ کپی زده رو وسط بکشه