خانهاخبار
7 اپلیکیشن برای سلامت قلب و کنترل خواب در اپل واچ

7 اپلیکیشن برای سلامت قلب و کنترل خواب در اپل واچ

اپل واچ یکی از ساعت‌های هوشمندی است که با آیفون کار می‌کند و اپ‌های زیادی برای آن ساخته شده‌است. در این پست، 7 اپ برای سلامت قلب و خواب شما در اپل واچ معرفی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۱/۲۲

یکی از اصلی‌ترین کاربردهای ساعت‌های هوشمند بخصوص اپل واچ استفاده از اپلیکیشن‌های کنترل سلامتی است. ساعت‌های هوشمند با کمک سنسورهایی که دارند به خوبی از پس این وظیفه برمی‌آیند. اگر می‌خواهید سلامتی قلب و میزان خواب خود را کنترل کنید و ساعت هوشمندی که برای این منظور خریده‌اید یک اپل واچ است، این اپ‌ها را امتحان کنید.

HeartWatch

image

اپ HeartWatch بطور کامل قلب شما را زیرنظر می‌گیرد و در صورت احساس مشکل، به سرعت به شما هشدار می‌دهد. رابط کاربری این اپ کمی پیچیده است، اما اگر به داده‌ها و اطلاعاتی که می‌دهد توجه کنید، می‌تواند گزینه مناسبی برای اندازه‌گیری سلامت قلب شما باشد.

image

Motifit

image

Motifit یکی دیگر از اپ‌های ردیابی تمرین است که ضربان قلب شما را در لحظه برروی گوشی همراه نشان می‌دهد. این اپ فقط زمانی ضربان قلب شما را بصورت بزرگ نشان می‌دهد که شروع به تمرین کرده‌باشید.

image

 

CardioGram

image

CardioGram اپی است که داده‌های تمرینی شما را در شکل و شمایلی واضح و دقیق نشان می‌دهد.

image

 

HeartGraph

image

همانطور که از نام HeartGraph پیداست، این اپ ضربان قلب شما را در مناطق مختلف بصورت نمودار درمی‌آورد و در سراسر تمرین با هم مقایسه می‌کند. HeartGraph یک اپ عمومی است، اما کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

image

 

++Sleep

image

++Sleep یک اپ مناسب برای اندازه‌گیری خواب با اپل واچ است. این اپ بسیار محبوب است، اما زیاد توصیه نمی‌شود. چندین باگ دراین اپ پیدا شده‌است که استفاده از آن را مختل می‌کند. 

image

 

SleepCycle

image

SleepCycle یک اپ کامل و پر از ویژگی برای اندازه‌گیری خواب در آیفون است. شاید بتوان گفت این اپ بهترین در نوع خود است.

image

 

AutoSleep

image

AutoSleep بخشی از خانواده HeartWatch است. این اپ می‌داند شما چه زمانی به خواب می‌روید و نیازی به تنظیم دستی آن از طریق آیفون نیست. داده‌های AutoSleep با HeartWatch ادغام می‌شوند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)