خانهاخبار
قابلیت تصویر در تصویر به ویندوز 10 اضافه می‌شود

قابلیت تصویر در تصویر به ویندوز 10 اضافه می‌شود

مایکروسافت اعلام کرده است قابلیت تصویر در تصویر به ویندوز 10 اضافه خواهد شد. طبق اعلام Microsoft، این ویزگی با نام Compact Overlay در آپدیت سازندگان ماه آوریل، به Windows 10 اضافه می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۲۱

ویندوز 10 به یکی از بهترین قابلیت‌های اندروید و آی‌اواس مجهز می‌شود: قابلیت تصویر در تصویر. مایکروسافت این ویژگی جدید را در آپدیت سازندگان امسال معرفی می‌کند؛ این به‌روزرسانی احتمالا در ماه آوریل در دسترس قرار می‌گیرد. این کمپانی قابلیت تصویر در تصویر را "Compact Overlay" نامیده است و آن را در دسترس همه توسعه‌دهندگان اپ برای تولید اپ‌های عمومی ویندوز، قرار می‌دهد. اپلیکیشن‌های توکار چون Movies & TV و Skype، از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند؛ بدین ترتیب شما می‌توانید همزمان با تماشای یک برنامه تلویزیونی یا تماس ویدئویی با اسکایپ، پنجره اپ دیگری را نیز در دسترس داشته باشید.

image

مایکروسافت این قابلیت را در ویندوز 10 بیلد 15031 آزمایش می‌کند که هم‌اکنون در اختیار تست‌کنندگان داخلی شرکت است. قابلیت Dynamic Lock نیز به این نسخه اضافه شده است؛ در این قابلیت گوشی با استفاده از بلوتوث به ویندوز متصل می‌شود و هنگامی‌که گوشی نزدیک رایانه نباشد، ویندوز به‌صورت خودکار PC را قفل می‌کند. این ویژگی خوبی است اما استفاده نکردن مایکروسافت از دوربین Windows Hello برای تشخیص نزدیک بودن یک شخص به PC، ناامیدکننده است.

مایکروسافت همچنین امروز اعلام کرد آپدیت سازندگان، یک به‌روزرسانی کامل خواهد بود. این بدان معناست که تمام قابلیت‌ها برای انتشار در ماه آوریل برنامه‌ریزی شده‌اند و مایکروسافت اکنون در حال اتمام آن‌هاست و پیش از عرضه در ماه آوریل، باگ‌های آن را رفع می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهنام

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
واقعا اين ورژن ويندوز خارق العادس...هيچ چيزى كم و كسرى نداره