خانهاخبار
اپل تولید آیفون 8 را زودتر از همیشه شروع می‌کند

اپل تولید آیفون 8 را زودتر از همیشه شروع می‌کند

شایعات می‌گویند که اپل قرار است با تمام قوا آماده معرفی آیفون 8 شود و برای اینکه بتواند تقاضای بازار در ماه‌های ابتدایی را بدون تاخیر تامین کند، تولید آیفون 8 را زودتر از موعد معمول آغاز می‌کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۹
image

یکی از مشکلاتی که معمولا اپل در یکی دو ماه ابتدای معرفی آیفون‌های هر سال با آن رو به روست، کمتر بودن تولید از تقاضا است، اما گویا اپل برای دهمین سالگرد آیفون تدارک ویژه‌ای دیده است تا این مشکل را برطرف کند.

کارشناسان عنوان کرده‌اند نشانه‌هایی وجود دارد که اپل می‌خواهد زودتر از معمول شروع به ساخت آیفون 8 کند. البته هنوز مشخص نیست که آیا تغییری در برنامه‌ زمان‌بندی معرفی و عرضه آیفون 8 رخ داده است یا خیر. گفته می‌شود اپل اخیرا برنامه‌ریزی کرده است که تولید آیفون 7، 7 پلاس و SE را کمی کاهش دهد تا آماده تولید نسل بعدی آیفون شود. به گفته کارشناسان بر خلاف گذشته که تولید آیفون جدید اوایل ماه سپتامبر آغاز می‌شد، اپل قصد دارد این فرآیند را از ماه ژوئن، حدود سه ماه زودتر، آغاز کند.

شایعات پیرامون نسل بعدی آیفون فراوان است و بسیاری معتقدند چون این آیفون قرار است در دهمین سالگرد معرفی آیفون رونمایی شود، تغییرات زیادی نسبت به نسل قبل دارد. بدنه شیشه‌ای، صفحه نمایش بدون لبه، قرار گرفتن دوربین جلو، سنسور تاچ آیدی و بلندگو‌ها در داخل صفحه نمایش، صفحه نمایش OLED، شارژ بی‌سیم و دوربین سه بعدی از جمله شایعاتی است که در مورد آیفون بعدی به گوش می‌رسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

saeed666

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
شرکت هایی که گوشی های آندروییدی میزنن همشون کپی میکنن از اپل. و این خیلی بده همون دزدی کردن میشه. و اینکه آیفون جدید اپل مطمعنن بدون شک بهترین آیفون از آب در میاد و خیلی بهتر میشه. هر کسی پول بده بابت آیفون هر چقدر هم گرون باشه بازم ارزش خرید رو داره.

Hamid

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
راهنمايى كنين خواهشا
دوستان بنظرتون هواوى ميت ٩ برو بخرم پشيمون نميشم ؟؟ من اينو بگم كه قبلش ايفونى بودم .. و الانم ٦ رو دارم حالا ميخام ايندفعه برم سراغ گوشى اندرويدى .. گوشى كه شارژ زود تموم نكنه و قوى باشه .. ميت ٩ پرو بنظرتون عاليه تا يه سال و نيم ديگه كه ميرم سراغ گوشى بعدى ؟؟؟؟؟

مانی

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
با رویه این چند سال اخیر اپل دور از ذهن نیست این موضوع و بیشتر به واقعیت نزدیکه، که در اینصورت به هیچ عنوان نباید منتظر تغییری جز افزایش سرعت و کیفیت در کافیگ گوشی باشیم !

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
فعلا که اپل صفحه اج سوپر آمولد سامسونگ.رو میخواد تقلید کنه.گوشی ۲ سال قبل سامسونگ خخخ

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
آيفون بعدى 7s خواهد بود نه٨