خانهاخبار
نمایی زیبا از LG G6 در تصاویر رندر شده جدید

نمایی زیبا از LG G6 در تصاویر رندر شده جدید

در حالی که به MWC 2017 و رونمایی از LG G6 نزدیک می شویم، رندرهای این گوشی لو رفته است؛ رندرهایی که طراحی آن را آشکار می کند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۸

هفته گذشته عکس‌هایی فاش شد که طراحی گوشی جدید ال جی، G6، را نشان می‌داد. در یکی از عکس‌ها دیدیم که بدنه پشت گوشی با شیشه پوشانده شده است در حالی که در عکس‌های دیگر بدنه‌ای فلزی در پشت گوشی را شاهد بودیم.  گفته شده این گوشی تراشه اسنپدراگون 821 را روی خود دارد و از تراشه جدیدتر کوالکام، اسنپدراگون 835 بهره نمی‌برد. به نظر می‌رسد همه تراشه‌های جدید کوالکام به پرچمدار سامسونگ اختصاص داده شده‌اند. اگرچه اسنپدراگون 821 نیز به اندازه کافی قدرتمند است اما انتظار می‌رفت پرچمدار 2017 ال جی از جدیدترین تراشه کوالکام استفاده کند.

امروز نیز رندرهای این گوشی در کاورهای Ringke  دیده شده است و به همین خاطر طراحی این گوشی به خوبی آشکار شده است. اکنون در این رندرها باز هم بدنه ای فلزی در پشت گوشی می‌بینیم. هیج دکمه‌ای جلو گوشی دیده نمی‌شود و زیر دوربین اصلی گوشی سنسور اثز انگشت به چشم می‌خورد. لوگوی ال جی هم روی بدنه پشتی خودنمایی می‌کند.

راکر صدا در این گوشی در کناره سمت چپ در کنار دکمه Power قرار گرفته است. در سمت راست اسلات سیم کارت جای دارد. خط انتن و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز در بالای گوشی و پورت USB-C با کاور محافظ در پایین دیده می‌شود. این گوشی احتمالا گواهینامه IP67 یا IP68 دارد و بر اساس این عکس‌ها دو رنگ نقره‌ای و مشکی از این گوشی انتظار می‌رود.

احتمالا LG G6 در کنگره موبایل بارسلون، MWC 2017، و در روز 26 فوریه رونمایی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

حمید

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
من الان 5ماهی هس g4دارم خیلی گوشیه خوبیه مخصوصا از لحاظ دوربین ولی باتری خیلی زود خالی میشه کسایی ک g5دارند از لحظ باتری از g4بهتره یا نه ممنون میشم جواب بدید

saeed

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
من نمیدونم چرا زود همه قضاوت میکنن بزارین رونمایی بشه بعد ظاهرشو درست میشه تشخیص داد
این عکس ها با قاب باید بدون قاب دید این گوشیو درضمن فوکوس لیزری نداره خب تو فهمیدی جاش چی داره؟
بذار مشخصاتش فاش بشه بعد میبینیم

شاهین

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
از کی تاحالا صفحه 5.7 اینچی رو بهش میگن تبلت؟
اگر پردازنده ضعیفتر استفاده میکنه بجاش قیمت گوشیش هم 4 میلیون نیست
حتما جایگزین بهتری بجای فوکوس لیزری پیدا کردن یعنی اونا این مورد تشخیص نمیدن شما که فرق تبلت رو از فبلت نمیدونی تشخیص میدین؟

Ali

۱۳۹۵/۱۱/۱۹
به جایی که الجی پیشرفت کنه پس رفت می کنه فوکوس لیزری که حذف شده مادون قرمز که حذف شده اینا به کنار پردازنده ضعیف نسبت به رقبا واقعا در الجی جی 6 شکست میخوره شکی توش نیست بعد صفحه 5.7 تبلت میزد بهتر بود

Far

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
واقعا ال جی برند قابل احترامیه و همیشه تو گوشیهاش نوآوریهای زیادی داشته اما این گوشی واقعا حداقل از نظر قیافه چیز خاصی نداره امسال تنها گوشیی که باحال بود شیاعومی mi mixبود ببینیم اس ۸ چی از آب درمیاد