خانهاخبار
اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج با تاخیر به نقاط مختلف جهان می‌رسد

اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج با تاخیر به نقاط مختلف جهان می‌رسد

اگرچه سامسونگ هنوز رسما چیزی اعلام نکرده، گفته شده است همه کاربران Galaxy S7 و S7 edge همزمان به اندروید 7 دسترسی پیدا نمی‌کنند و این آپدیت در نقاط مختلف جهان با تاخیر منتشر می‌شود.
۱۳۹۵/۱۱/۱۶
image

سامسونگ احتمالا انتشار رسمی اندروید 7 برای گوشی‌های پرچمدارش، گلکسی اس7 و اس7 اج، را برای سایر نقاط جهان به زودی آغاز خواهد کرد اما احتمالا این آپدیت همزمان برای همه کاربران در دسترس قرار نخواهد گرفت. یکی از این بازارها سنگاپور است که طبق گفته بخش پشتیبانی در سایت سامسونگ، از آپدیت اندروید 7 برای کاربران گوشی‌های اس7 و اس7 اج تا سه‌ماهه بعدی خبری نخواهد بود.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، پیشتیبانی این شرکت از ماه آوریل تا ژوئن برای انتشار آپدیت خبر می‌دهد. با این حال باید به خاطر داشته باشید که زمان اعلام‌شده را سامسونگ رسما تایید نکرده و ممکن است حقیقت نداشته باشد.

این شرکت پیشتر در اعلامیه تاریخ انتشار اندروید برای برخی از گوشی‌هایش از جمله نسل قبلی پرچمدارانش و سری گلکسی ای در نیمه اول 2017 خبر داده بود. احتمالا آخرین نسخه اندروید پیش از این گوشی‌ها به پرچمداران فعلی این شرکت خواهد رسید. فعلا باید منتظر اعلام رسمی سامسونگ در این زمینه باشیم.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (51 نظر)

معین

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
مهسا خانوم واس منم هنوز نیومده.اهل گیلان.انگار سامی ایران فراموش کرده???

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
سلام، خسته نباشید سرکار خانم فانی...من گوشیم s7اج هست یک ماه میشه در قسمت بروزرسانی خود گوشی به اندروید7 نوقا ارتقا دادم...میشه بفرمایید این نسخه اصلی هست یا نه
و آیا نسخه اصلی در هنگام انتشار از طریق بروزرسانی گوشی قابل دریافت هست یا نه؟

مهسا

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
الان اندروید ۷ اومده ایران؟ مال من نیومده?

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
سعید و محمد
اخه چرا الکی دروغ میگین

best htc

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
سعید کم خالی ببند.