خانهاخبار
با TinType تصاویر تک نفره قدیمی ثبت کنید

با TinType تصاویر تک نفره قدیمی ثبت کنید

دوربین گوشی‌های موبایل امروزه یکی از وسایل تفریحات جوانان محسوب می‌شوند. شاید برای شما جالب باشد که بتوانید به کمک یک اپلیکیشن تصویری ثبت کنید که انگار 60 سال پیش گرفته شده است!
۱۳۹۵/۱۱/۱۴

همه ما تصاویر قدیمی پدربزرگ و مادربزگ‌هایمان را که سال‌ها پیش گرفته شده‌اند دیده‌ایم. تصاویری سیاه و سفید که سوژه‌های عکس در آن بسیار مرتب و با نظم و قاعده ایستاده‌اند. در آن زمان عکاسی یک چیز در دسترس نبود و فقط پس از مراسمات خاص یا در اتفاقات خاص خانواده‌ها به گرفتن عکس اقدام می‌کردند.

امروزه اما هر فردی با گوشی هوشمندش می‌تواند عکس‌هایی با کیفیت بگیرد. هنگامی که در مهمانی هستید، گوشی‌ها یکی از پراستفاده‌ترین وسایل هستند. تصاویری که خاطره‌های جالبی را ثبت می‌کنند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که ای کاش یک تصویر با حال و هوای تصاویر قدیمی داشتید؟

شرکت Hipstamatic با نرم‌افزار جدیدش این امکان را به شما می‌دهد که تصویری با رنگ و بوی سال‌های دور ثبت کنید. این اپلیکیشن که TinType نام دارد در حال حاضر تنها برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس عرضه شده و 0.99 دلار قیمت دارد. این نرم‌افزار برای ثبت تصاویر تک نفره طراحی شده است و به خوبی تصویر شما را به شکل و شمایل تصاویر قدیمی در می‌آورد. همچنین در این نرم‌افزار شما می‌توانید بر روی برخی از ویژگی‌های عکس مانند تمرکز بر چشم و عمق میدان کنترل داشته باشید.

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amir1975

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
این قبیل نرم افزارها برای خالی کردن جیب کاربران معمولا کم اطلاع اپل هست وگرنه درحد یک کلاس اولی فتوشاپ بلد باشید خیلی زیباتر و تخصصی تر از این میتونید نتیجه بگیرید.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۱/۲۰
عکس قدیمی دوس ندارم هر وقتم هوس کنم به کارت ملی ام نگاه میکنم

farfar1993

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
یه افکت میندازه دیگه :|

matin724

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
مشابه این نرم افزار برای اندروید هست؟