خانهاخبار
مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3

تبلت‌های Galaxy Tab S شرکت سامسونگ یکی از محبوبترین سری تبلت‌های اندرویدی به شمار می‌روند. حالا مشخصات فنی، قیمت و تاریخ عرضه نسل جدید این سری از تبلت‌های سامسونگ یعنی Galaxy Tab S3 مشخص شده است.
۱۳۹۵/۱۱/۱۲

 تبلت‌های سری گلکسی تب S شرکت سامسونگ یکی از محبوبترین تبلت‌های اندرویدی هستند و حتی زمانی رقابت نزدیکی با آیپدهای اپل داشتند. حدود 18 ماه است که شرکت سامسونگ تبلت جدیدی را از این سری معرفی نکرده است و مدت‌ها است که عاشقان تبلت‌های سامسونگ در انتظار رونمایی از تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 هستند.

image

از مشخصات سخت افزاری این تبلت که در بنچمارک‌ها لو رفته است باید به پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 820، صفحه نمایش 9.6 اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، 4 گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

نکته جالب در مورد تبلت جدید سامسونگ، تفاوت مشخصات سخت افزاری منتشر شده از سوی منابع چینی با بنچمارک‌ها است. منابع چینی بر این باور بودند که مشخصات سخت افزاری آن مشابه با گوشی هوشمند گلکسی S6 و فبلت سامسونگ نوت 5 خواهد بود و از چیپست اگزینوس 7420 در این تبلت استفاده می‌شود اما ظاهرا اینگونه نیست.

image

در هر صورت تبلت جدید سامسونگ بسیار قدرتمند است و یکی از تبلت‌های رده بالای بازار خواهد بود که ضخامت بسیار پایینی در حدود 5.6 میلی‌متر دارد. برای این تبلت پرچمدار قیمت احتمالی 600 دلار در نظر گرفته شده است که در صورت صحت داشتن این قیمت باید منتظر استقبال پایین و عدم توانایی در رقابت با آیپد پروهای جدید اپل که قرار است امسال روانه بازار شوند، باشیم.

طبق گزارش خبرگزاری کره‌ای Naver News ، تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 در دو نسخه وای فای و سلولار در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌شود. احتمال داده شده است که زمان عرضه جهانی این تبلت تقریبا با گوشی گلکسی S8 مشابه باشد.

نظر شما در مورد تبلت سامسونگ Galaxy Tab S3 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

m

۱۳۹۶/۳/۴
واقعا با وجود این همه چیز به نظر شما هنوز آیپد پرو بهتره؟

اشکان

۱۳۹۵/۱۱/۱۳
تبلت galaxy tab s2 ده اینچی رو چند ماهه که دارم و خیلی راضیم.
شاید تنها عیبش رابط تاچ ویز و سامسونگ بودنش باشه!! (البته من از سامسونگ زده شدم چون همه ی چیزام چند ساله سامسونگه :)) ) یک مقدار هم داغ میکنه و چون نبست تصویر 4:3 هست با ui خیلی از بازی های اندرویدی که برای نسبت تصویر 16:9 طراحی شدن مشکل داره. موقع فیلم دیدن هم خیلی از فضای نمایش در بالا و پایین تصویر به هدر میره (همون دوتا نوار سیاه)
مطمئنا galaxy tab s3 هم فوق العاده خواهد بود. البته قابلیت رقابت با آیپد یه مقدار خنده داره

مجید

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
در اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود سخت افزار پایین تری رو اعلام کرده بودن و به نظر من ارزش اینو نداشت که تب اس رو کنار بزارم اما با توجه به این اطلاعات قطعا از تب اس خیلی قوی تر خواهد بود هرچند اگه حافظه داخلی 32 گیگ باشه واقعا کمه