خانهاخبار
گوشی‌های گوگل پیکسل قدرتمند‌تر می‌شوند؛ نمونه‌های اقتصادی نیز در راهند

گوشی‌های گوگل پیکسل قدرتمند‌تر می‌شوند؛ نمونه‌های اقتصادی نیز در راهند

بر اساس اخبار منتشر شده، نسل دوم گوشی‌های گوگل پیکسل قرار است بهبودهایی را در زمینه‌های دوربین و پردازنده تجربه کنند. البته گفته شده است که نمونه‌های اقتصادی این گوشی‌ها نیز روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۱/۹

با اینکه هنوز زمان زیادی از عرضه گوشی گوگل پیکسل به بازار نمی‌گذرد اما اکنون شایعاتی در مورد نسل دوم این گوشی نیز به گوش می‌رسد. براساس اخبار، نسل دوم گوگل پیکسل قرار است به ویژگی مقاومت در برابر آب مجهز شود. همچنین گفته شده است که گوگل حساب ویژه‌ای را روی دوربین گوشی‌های نسل جدید بازکرده است. پردازنده نسل دوم گوشی‌های پیکسل نیز از گزند شایعات در امان نمانده اند و گفته شده است که گوگل در حال تست پردازنده‌های مختلف روی گوشی‌ست تا بتواند مناسب‌ترین پردازنده را برای گوشی‌های خود انتخاب کند. البته بهبودهایی که در نسل جدید گوگل پیکسل شاهدشان خواهیم بود چندان هم بی‌هزینه نیستند و افزودن چنین ویژگی‌هایی قطعا قیمت نهایی محصول را نیز بالاتر خواهد برد. 

اما اگر قصد خرید گوشی‌های گوگل پیکسل را دارید بهتر است کمی صبر کنید! زیرا گفته شده است که گوگل در حال کار روی یک نسخه ارزان‌تر از این سری گوشی‌هاست که بتواند آنها را با مشخصات پایین‌تر از نمونه اصلی و البته قیمت‌ کمتر روانه بازار کند. 

به نظر می‌رسد که اهالی مانتین ویو تمرکز اصلی خود را روی دوربین نسل بعدی گوشی‌های پیکسل قرار داده‌اند؛ همانطور که در نسل اول نیز شاهد آن بودیم که گوگل روی دوربین گوشی‌های خود مانور ویژه‌ای داد. البته از آنجایی که گوشی‌های نسل جدید پیکسل هنوز در حال توسعه‌اند، نمی‌شود بصورت قطعی در مورد ویژگی‌های آنها رای صادر کرد. یک منبع به وبسایت 9to5google گفته است که گوگل، چیپست‌ Snapdragon 83X و چیپ‌هایی از کمپانی اینتل را روی گوشی‌های جدید تست کرده است. پیش از این نیز خبرهایی مبنی همکاری گوگل و کمپانی مدیاتک در توسعه نسل جدید گوشی‌های پیکسل شنیده شده بود. البته اخیرا شایعه شده است که گوگل از چیپ‌های اختصاصی خودش در گوگل پیکسل استفاده خواهد کرد. 

این منبع همچنین گفته است که گوگل در حال کار روی یک مدل از نسل دوم گوشی‌های پیکسل با نام «Pixel 2B» است که قرار است کمی بعد از نمونه اصلی معرفی شود. Pixel 2B سخت‌افزار ضعیف‌تر و طبعا قیمت پایین‌تری نسبت به پیکسل اصلی خواهد داشت و بازارهای مختلف از جمله بازارهای در حال توسعه را هدف خواهد گرفت. به نقل از وبسایت 9to5google، نسل دوم گوشی‌های پیکسل 50 دلار از نمونه‌های قبلی گران‌تر خواهند بود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

amingili

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
"البته اخیرا شایعه شده است که گوگل از چیپ‌های اختصاصی خودش در گوگل پیکسل استفاده خواهد کرد. "
اگه این عملی بشه عالی میشه، هماهنگی بیشتر سخت افزار و نرم افزار رو شاهد خواهیم بود

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
اگه بازم اچ تی سی تولید کنه ارزش خرید نداره چون همون هفته اول خراب میشه هرچند بعیده دوباره گوگل به این شرکت در آستانه انحلال اعتماد کنه

سینا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
بعد از افتضاح اچ تی سی در تولید پیکسل با دوربین و اسپیکر مشکل دار مطمئنا ایندفعه گوگل با یک شرکت بزرگ همکاری میکنه و سرنوشتش رو به شرکت در آستانه نابودی نخواهد سپرد

hosfat

۱۳۹۵/۱۱/۹
یعنی چی مگه گوگل خودش میتونه هنوز گوشی تولید کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی بی انصافیه بخاد گوشیاشو ی شرکت دیگه بزنه و اسمی ازش برده نشه مثل htc

earl

۱۳۹۵/۱۱/۹
" البته اخیرا شایعه شده است که گوگل از چیپ‌های اختصاصی خودش در گوگل پیکسل استفاده خواهد کرد. "
.
.
شما همون اسپیکر های نامبروانت رو فعلا جمع بکن نمیخواد چیپست گوشی هات رو اختصاصی بزنی
این گوگلم عجب رویی داره