خانهاخبار
افشای تصاویر واقعی گلکسی اس 8 به همراه جزئیات کامل سخت‌افزاری

افشای تصاویر واقعی گلکسی اس 8 به همراه جزئیات کامل سخت‌افزاری

کاربران زیادی منتظر معرفی شدن و دیدن Galaxy S 8 سامسونگ هستند؛ گوشی هوشمندی که اکنون به لطف اطلاعات تازه فاش شده می‌توانیم جزئیات کامل سخت‌افزارهای آن را بدانیم.
۱۳۹۵/۱۱/۹

با اینکه سامسونگ اعلام کرده است در نمایشگاه MWC 2017 از گلکسی اس8 رونمایی نمی‌کند، دلیل نمی‎شود به تصاویر و اطلاعات جدیدی از آن دسترسی پیدا نکنیم.

به تازگی چند منبع معتبر، از جمله evleaks، اطلاعاتی از پرچمدار بعدی سامسونگ افشا کرده‌اند که جزئیات آن بسیار حائز اهمیت است؛ ضمن اینکه برای اولین بار می‌توانیم نگاهی به نمونه آزمایشی در حال کار Galaxy S8 بیندازیم.

بار دیگر تایید شده است در کنار مدل 5.8 اینچی گلکسی اس8 یک مدل 6.2 اینچی با نام گلکسی اس8 پلاس نیز معرفی می‏‌شود. نمایشگر هر دو آنها خمیده و از نوع سوپر آمولد خواهد بود. امسال نسبت ابعاد نمایشگر پرچمداران سامسونگ تغییر کرده و از 16:9 به 18.5:9 تبدیل شده است که نتیجه آن کشیده‌تر شدن صفحه است. مهم‌ترین خبر در مورد نمایشگر گلکسی اس8 مجهز شدن آن به فناوری حساس به فشار است، چیزی شبیه 3D Touch آیفون.

image

پردازنده استفاده‌شده در S8 اسنپ‌دراگون 835 یا اگزینوس 8895 خواهد بود که موجب می‎شود عملکرد دستگاه نسبت به S7 تا 11 درصد افزایش یابد، 23 درصد گرافیک سریع‌تری داشته باشد و 20 درصد کمتر انرژی مصرف کند. ظرفیت باتری این دو دستگاه نیز 3000 و 3500 میلی‌آمپرساعت است.

عجیب است که حافظه رم این گوشی‌ها همان 4 گیگابایت باقی خواهد ماند، اما ظرفیت داخلی آنها از 64 گیگابایت شروع می‏‌شود که قابلیت اضافه کردن کارت حافظه را نیز دارند. دوربین اصلی Galaxy S8 همانند سال گذشته 12 مگاپیکسلی است و اندازه دیافراگم f/1.7 دارد. دوربین جلو نیز 8 مگاپیکسلی است و اسکنر عنبیه چشم کنار آن تعبیه شده است.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اسکنر اثر انگشت به پشت دستگاه منتقل شده؛ بنابراین فرضیه ادغام آن با نمایشگر رد می‌شود. در لبه زیرین گوشی پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکر جای گرفته است.

گلکسی اس8 از همان ابتدا با اندروید 7 به بازار می‌آید و ادعا می‌شود دستیار شخصی Bixby آن هوشمندتر از دستیار سایر رقباست. ویژگی Dex سامسونگ بار دیگر از سوی این منابع تایید شده است؛ ویژگی‌ای که همانند Continuum لومیا عمل می‌کند و کاربر می‌تواند با وصل کردن گوشی به کیبورد و مانیتور به عنوان کامپیوتر شخصی از آن استفاده کند.

انتظار داریم گلکسی اس8 در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) در نیویورک معرفی شود و فروش آن از 1 اردیبهشت با قیمت 800 دلار ( برای اس8) و 900 دلار (برای اس8 پلاس) آغاز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (208 نظر)

بن

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
اقای علی گرجی اولین شرکتی که گوشی موبایل ساخت شرکت موتورولا بود

بن

۱۳۹۵/۱۱/۲۸
البته عدم رم نخوردن باعث افزایش سرعت گوشی میشه

ali_eminem

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
تحویلی عظیم در طراحی ،،،خخخخخ گوشی رو ،،،

ali

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
ادج چیه؟! اج درسته ?

Salar

۱۳۹۵/۱۱/۱۵
بلد نیست خوب تقلید هم بکنه تو که تقلید کردیو حسگر اثر انگشتو بردی پشت دستگاه حداقل جای خوبی میذاشتی هرچند مهم نیست حسگر اثر انگشت کجای یه بمب خطرناک قرار بگیره
با اس 6 ادج سرمه ای 32 گیگ این نظرو دارم میدم
فقط سونی تمام