خانهاخبار
آیا دوربین بلک بری مرکوری مشابه گوگل پیکسل است؟

آیا دوربین بلک بری مرکوری مشابه گوگل پیکسل است؟

کمتر از یک ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی از چهارمین گوشی اندرویدی BlackBerry خواهیم بود که همچون Priv کیبورد فیزیکی دارد. به تازگی شایعه‌ای درمورد این گوشی منتشر شده که عنوان می‌کند کیفیت دوربین مرکوری مشایه گوشی‌های پیکسل است.
۱۳۹۵/۱۱/۹

اواخر هفته پیش بلک‌بری اعلام کرده از گوشی اندرویدی جدید خود در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی می‌کند. این شرکت 25 فوریه را تاریخ برگزاری کنفراس خود اعلام کرده است؛ جایی که چهارمین گوشی اندرویدی این شرکت و سومین گوشی ساخت TCL به حضار معرفی می‏‌شود.

با اینکه TCL در نمایشگاه CES 2017 اجازه دیدن مرکوری (یا DTEK70) را به برخی رسانه‌ها داد، اطلاعات زیادی از جزئیات سخت‌افزاری آن نداریم. شایعه جدیدی از مرکوری به گوش رسیده است که عنوان می‌کند دوربین این گوشی از سنسور IMX378 سونی برخوردار است؛ یعنی همان سنسوری که در دوربین گوشی‌های Pixel و Pixel XL استفاده شده است.

image

همانطورکه می‌دانید دوربین گوشی‌های پیکسل با کسب بالاترین امتیاز در بنچمارک DxOMark یکی از بهترین دوربین‌های سال 2016 بودند. بنابراین انتظار می‌رود کیفیت دوربین 12 مگاپیکسلی مرکوری نیز همان‌قدر عالی باشد.

در دوربین جلو مرکوری یا از سنسور S5K4HB سامسونگ استفاده خواهد شد یا OmniVision OV8856 که هر دو کیفیت 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 1080p را با خود به همراه می‌آورند.

پیش‌بینی می‎شود مرکوری نمایشگر 4.5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 821، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته باشد و از نسخه 7 اندروید استفاده کند.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h.seyedi

۱۳۹۵/۱۱/۹
خیر چنینی مشکلی نداره

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۵/۱۱/۹
سلام دوستان ، آیا اندرویدی که روی بلکبری نصب هستش با اندرویدهای دیگه متفاوته؟ منظورم اینه که آیا محدودتره؟
چون شنیدم هر بازی یا برنامه اندرویدی رو نمیشه روی بلکبری ریخت. آیا حقیقت داره؟