خانهاخبار
ظاهر شدن نسخه‌ای جدید از Moto Z با اسنپدراگون 835 در بنچمارک‌ها

ظاهر شدن نسخه‌ای جدید از Moto Z با اسنپدراگون 835 در بنچمارک‌ها

امروز در پایگاه داده GeekBench نتایج بنچمارک یک گوشی موتورولا با پردازنده اسنپدراگون 835 ثبت شده است که می‌تواند پرچمدار جدید لنوو باشد.
۱۳۹۵/۱۱/۳

سال گذشته لنوو با عرضه خانواده گوشی‌های Moto Z طرفداران قدیمی برند موتورولا را خوشحال کرد. حالا و پس از موفقیت این سری از گوشی‌ها سر و کله یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون 835 در پایگاه بنچمارک GeekBench پیدا شده است. این دستگاه از ۴ گیگابایت رم (احتمالا رم‌هایی با تکنولوژی پرسرعت‌تر LPDDR4X) و اندروید 7.1.1 استفاده می‌کند.

اکثر شرکت‌های مهم تکنولوژی همچون سامسونگ، سونی، الجی و اچ‌تی‌سی منتظر فرارسیدن اسفند ماه هستند تا در کنار نمایشگاه موبایل بارسلون از گوشی‌های قدرتمند و جدید خود رونمایی کنند. این رونمایی‌ها اغلب همراه با استفاده از پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون 835 خواهد بود و شرکت لنوو به عنوان صاحب گوشی‌های Moto نمی‌خواهد با دست روی دست گذاشتن شاهد جلو افتادن رقیبان خود شود. به همین دلیل احتمال این وجود دارد که شاهد یک گوشی قدرتمند جدید از این شرکت با نام Moto Z (2017) باشیم.

image

خانواده Moto Z اولین بار در سپتامبر ۲۰۱۶ عرضه شد و اگر نتایج این بنچمارک و شایعات مرتبط درست باشند، یعنی در کمتر از یک سال شاهد عرضه پرچمدار جدید لنوو خواهیم بود. هر چند تنها حضور در نتایج بنچمارک هیچ تضمینی مبنی بر عرضه آن دستگاه ندارد و بارها شاهد گوشی‌هایی بودیم که بعد از ثبت نتایج آن‌ها ناپدید شدند و هیچ‌گاه به مرحله تولید نرسیدند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم این گوشی که با نام Motorola XT1650 امروز در این پایگاه مشاهده شده رنگ واقعیت به خود می‌گیرد یا لنوو صبر می‌کند تا بتواند برای نسل جدید گوشی‌های خود تغییرات بیشتری را اعمال کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

sink

۱۳۹۵/۱۱/۳
آقا لنوو نههههه
موتورولااااا :| این صد بار
اصلا اینکه بگیم moto z پرچمدار جدید لنوو ، جمله تناقض داره . یارو اسمش روشه (موتو) بعد میگین پرچمدار لنوو ؟! :/
مثل این میمونه بگیم اونتادور ، ماشینه جدید کمپانی ولکس واگن !!! یا پورشه 918 محصول ولکس واگن ! خنده داره :| من نمیدونم دیگه به چه زبانی بگم :|

مجید بوالحسنی

۱۳۹۵/۱۱/۳
از نویسنده گله مندم که نوشته اکثر شرکت های مهم تکنولوژی مثل سامسونگ و سونی و ال جی و اچ تی سی منتظر فرارسیدن ....!ولی نامی از شیائومی و هواوی رو که در عرض کمتر از پنج سال اینگونه قدرتمندانه ظاهر شدن و بنابر اطلاعات سایت GSM Arena که معتبرترین سایت اطلاعات موبایل در دنیاست به ترتیب با تولید کلا 60و 200 گوشی از ابتدای تولید گوشی توسط این دو شرکت در برابر تولید بیش از1000 گوشی توسط سامسونگ عرض اندام کنند و تبدیل به رقیب جدی برای این شرکت ها شوند و اینقدر سریع به این پیشرفت برسند تقاضا داریم نام ببرید،لطفا زمان نام بردن یا اسمی نبرید و یا وقتی میبرید سعی کنید شرکت های قدر و بزرگ را از قلم نیندازید.حالا آیفون بماند.از زحمات شما مچکرم.