خانهاخبار
تماس صوتی به تلگرام اضافه می‏‌شود

تماس صوتی به تلگرام اضافه می‏‌شود

تلگرام تایید کرد در آینده ویژگی تماس صوتی به این پیام رسان اضافه می‎شود. به این ترتیب کاربران می‌تواند از طریق این سرویس باهم مکالمه صوتی داشته باشند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، در پاسخ به توییت یکی از کاربران این سرویس تایید کرد امکان تماس صوتی در آینده به تلگرام اضافه خواهد شد اما درباره زمان عملی شدن آن توضیحی نداد.

در حال حاضر پیام‌رسان تلگرام در میان کاربران ایرانی و روسی بسیار محبوب و پر استفاده است. این سرویس، که در با هر آپدیت امکانات بیشتر و جدیدتری در اختیار کاربرانش می‌گذارد، هفته گذشته امکان تعویض و نصب تم‌های شخصی‌سازی شده را به اپلیکیشن دسکتاپش اضافه کرد. با توجه به گفته‌های پاول دورف این ویژگی به زودی به اپ موبایل تلگرام نیز اضافه می‌‏شود.

image

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری هم اکنون در پیام‌رسان‌های رقیب تلگرام مثل وایبر، واتس‌اپ و فیسبوک مسنجر وجود دارد و به زودی تلگرام هم به جمع آنها می‌پیوندد.

به نظر شما کاربران ایرانی چقدر از امکان تماس صوتی تلگرام استقبال می‌کنند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۳
خیلی ساده س... دارن براتون نوتیفیکیشن و پاپ اپ میزنن.. یک یا چنتا از نرم افزارهای روی گوشیتون دارن تبلیغ میفرستن. ربطی ب تلگرام نداره ک حذفش کنید یا نه

محسن

۱۳۹۵/۱۱/۲
خیر عزیز تلگرام اصلیه حتی ازش استفاده نمیکنم زیاد
واقعا موندم همه کار کردم معلوم نیس از کجا میاد

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
فک کنم این اپراتورا یه کاری کنن که تلگرام فیلتر شه در جریانید که.یا شاید هم رو قیمت نت بکشن

مرتضی

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
سلام دوست عزیز احتمالا شما تلگرام اصلی را نصب نکردی.یا موبوگرام نصب کن یا تلگرام اورجینال

سجاد

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
منم ایم مشکلو داشتم. یکی از نرم افزارهای روی گوشیتون داره این کارو میکنه. مال من یک نرم افزار فارسی شبیه ساز پلی استیشن بود