خانهاخبار
ماشین پرنده ایرباس یک سال دیگر آماده می‏‌شود

ماشین پرنده ایرباس یک سال دیگر آماده می‏‌شود

ایرباس می‌گوید تا انتهای سال 2017 اولین مدل آزمایشی ماشین‌های پرنده این شرکت آماده پرواز می‏‌شود و قادر خواهد بود یک سرنشین را به صورت هوایی جا به جا کند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۹

ایرباس اعلام کرد اولین مدل آزمایشی ماشین پرنده این شرکت تا پایان سال 2017 آماده خواهد شد. مدیرعامل ایرباس گفت: صد سال پیش برای حمل و نقل شهری از زیرزمین استفاده کردیم و حالا فناوری داریم که می‌تواند ما را به آسمان ببرد. او اظهار امیدواری کرد تا پایان سال جاری ماشین پرنده تک نفره ایرباس آماده پرواز شود.

سال گذشته ایرباس بخشی به نام Urban Air Mobile را در شرکت خود ایجاد کرد تا ایده ساخت یک وسیله حمل و نقل هوایی با قابلیت حمل چند سرنشین را بررسی کند. با این هدف که مردم بتوانند، همچون تاکسی‌های اینترنتی، با اپلیکیشن این ماشین‌های پرنده را کرایه و استفاده نمایند.

مدیر عامل ایرباس گفت: ما هم اکنون در فاز آزمایش هستیم و به صورت جدی روی آن کار می‌کنیم چون عقیده داریم چنین فناوری می‌تواند در آینده از آلودگی شهرها جلوگیری کند. او اضافه کرد: ایرباس بزرگ‌ترین سازنده هلیکوپترهای تجاری است و می‌خواهد با سرمایه گذاری در فناوری‌های جدید مثل رانندگی خودکار و هوش مصنوعی طلایه‌دار عصر ماشین‌های پرونده شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

نیکان

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
شماها اگه قسط پراید نمیدادید که سایپا ورشکست میشد هه

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
تصور کنید وارد ایران بشه
باش پرواز کنی
با ضد هوایی میزننت
خخخخخخخخخخ

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
الا اگه رو هوا تصادف شه ميشه وايسن تا مامور بياد

ee007

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
وای شد عین تو فیلمای تخیلی که الان دیگه تخیلی نیستن و واقعی ان دمشون گرم.

bacelonayeiran

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
ما هم پرایدسیکلت میسازیم :||||