خانهاخبار
اندروید 7 برای Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium منتشر شد

اندروید 7 برای Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium منتشر شد

سونی جدیدترین نسخه اندروید را برای اکسپریا زد 5 و زد 5 پریمیوم منتشر کرد و قرار است به زودی نسخه کامپکت زد 5 نیز این به‌روزرسانی را دریافت کند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۸

سونی یکی از معدود شرکت‌های اندرویدی است که پس از انتشار نسخه نهایی اندروید 7 به روشنی اعلام کرد کدام یک از محصولاتش نسخه جدید اندروید را دریافت می‌کنند. پس از Xperia XZ، Xperia X و Xperia X Compact و Xperia X Performance حالا نوبت به خانواده Xperia Z5 رسیده است تا اندروید نوقا را دریافت کنند.

سونی آپدیت اندروید نوقا را با شماره 32.3.A.0.372 برای برخی از مدل‌های Xperia Z5 و Xperia Z5 Premium منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی علاوه بر ویژگی‌های اصلی اندروید 7، مصرف باتری گوشی بهبود یافته و دکمه تایمر خودکار به دوربین جلو اضافه شده است. همچنین شاهد ادغام لانچر اکسپریا با گوگل ناو هستیم.

انتظار داریم به فاصله کوتاهی از این آپدیت گوشی‌های Xperia Z5 Compact، Xperia Z3+ و تبلت Xperia Z4 نیز اندروید 7 را دریافت کنند.

به‌روزرسانی اندروید نوقا طی چند هفته آینده به دست همه کاربران می‌رسد پس اگر در چند روز آینده پیغام دریافت آن را مشاهده نکردید نگران نباشید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (65 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۱۲/۲۰
ایا خوبه بروزرسانی به اندروید۷کنم یا نه

hassan

۱۳۹۶/۱۱/۱
سلام اپدیت اندروید گوشی z5 به هفت گوشی رو از نظر عملکرد بهتر میکنه یا باعث ب وجود اومدن مشکلات در گوشی میشه؟؟؟؟؟

محمد

۱۳۹۶/۷/۳۰
سلام من دو هفته است گوشی زد پنج پرمیوم خریدم ولی روی شبکه GSMروستایی کار نمیکنه در ضمن قبلا کار میکرد بعد از اینکه تنظیمات اولیه زدم اینجوری شد به نظر شما مشکل از کجاست

LORD

۱۳۹۶/۵/۱۰
سلام من یه هفته هست خریدم دادم خود فروشگاه اپدیت کنه هیچ مشکلی هم نداره
صاحب مغازه هم گفت که نباید آنلاین اپدیت کنی وگرنه دچار مشکل میشه.

LORD

۱۳۹۶/۵/۱۰
سلام من یه هفته هست خریدم دادم خود فروشگاه ایدیت کنه هیچ مشکلی هم نداره
از صاحب مغازه هم پرسیدم گفت نباید آنلاین ایدیت کنی.