خانهاخبار
4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت؛ قسمت دوم: هوآوی (بهمن 96)

4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت؛ قسمت دوم: هوآوی (بهمن 96)

بهترین گزینه‌های ممکن برای خرید گوشی هوشمند Huawei کدامند؟ در ادامه متناسب با چهار بودجه متفاوت بهترین انتخاب ممکن را به شما معرفی کنیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

هوآوی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی در جهان است که مخابرات ایران نیز با آن همکاری‌های زیادی داشته و اکثر آنتن‌های BTS تلفن همراه در ایران از این شرکت خریداری شده است. پس ورود هوآوی به صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۰ این شرکت موفقیت‌های بیشتری را کسب کرد و با رشد خیره‌کننده فروش گوشی‌هایش باعث شد نام این برند برای بسیاری از افراد سرتاسر دنیا آشناتر شود و امروزه گوشی‌های پرچمداران و میان‌رده این شرکت با قیمت مناسب‌تری که نسبت به دیگر برند‌ها دارد رقابت بازار را برای برندهایی مانند اپل و سامسونگ سخت‌تر کند. در قسمت دوم 4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت از مجموعه مطالب #مشاورخرید گوشی‌ هوشمند جی‌اس‌ام به سراغ هوآوی می‌رویم به معرفی بهترین گوشی‌های این شرکت برای ۴ بودجه متفاوت می پردازیم تا اگر قصد خرید گوشی جدید دارید بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...

زیر ۱ میلیون تومان

در ابتدا قصد داشتیم در بازه قیمت زیر ۱ میلیون تومان گوشی Honor 8 Lite یا همان (P8 Lite (2017 را به شما معرفی کنیم، اما عملکرد خارق‌العاده باتری، دو برابر حافظه‌ داخلی بیشتر و قیمت مناسبت‌تر Y7 Prime باعث شد تا این گوشی در این مطلب قرار گیرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های برتر وای ۷ پرایم، دوام باتری بسیار عالی این گوشی است که به مدت ۳ روز به راحتی شما را بی‌نیاز به وصل کردن به شارژر می‌کند. به لطف قابلیت شارژ سریع باتری ۴،۰۰۰ میلی آمپر این گوشی را می‌توانید در دو ساعت از ۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کنید. طراحی یکپارچه فلزی قاب پشتی این گوشی نیز جلوه زیایی به آن بخشیده است. صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچ،  حافظه‌داخلی ۳۲ و رم ۳ گیگابایت، رادیو FM و امکان شارژ دیگر دستگاه‌ها به وسیله Y7 Prime از دیگر قابلیت‌های خوب این گوشی است. 

وای ۷ پرایم را می توانید با قیمت 750,000 تومان با گارانتی هوآوی سرویس خریداری کنید

۱ تا ۱.۵ میلیون تومان

میت ۱۰ لایت از هر نظر نه تنها یکی از بهترین گوشی‌های هوآوی در بازه قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیون تومان، بلکه میان تمامی برندها است. هوآوی زمان زیادی را صرف طراحی این گوشی کرده و میت ۱۰ لایت را تبدیل به یک میان‌رده با ظاهری شبیه پرچمدار روانه بازار کرده است. از نقاط قوت این گوشی حاشیه اندک صفحه‌نمایش FullView است که باعث شده بسیار خوش‌دست باشد. این گوشی خوش قیمت در مجموع چهار دوربین دارد. دوربین اصلی مجهز به لنز دوگانه ۲+۱۶ مگاپیکسل است که امکان عکس‌برداری در حالت پرتره را به کاربر می‌دهد. دوربین سلفی نیز دو لنز ۲+۱۳ مگاپیکسلی دارد که عملکردی مشابه دوربین اصلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. میت ۱۰ لایت سه تنوع رنگی شامل طلایی، آبی و مشکی متناسب با سلیقه‌های متفاوت دارد که قدرت انتخاب کاربران را حین خرید بیشتر می‌کند. در این مطلب می‌توانید با ویژگی‌های بی‌نظیر در گوشی Huawei Mate 10 lite بیشتر آشنا شوید.

میت ۱۰ لایت را می توانید با قیمت 1,380,000 تومان با گارانتی مدیا پردازش خریداری کنید

 

۱.۵ تا ۲ میلیون تومان

 

آنر ۹، پرچمدار برند آنر، زیر مجموع کمپانی هوآوی است. بی‌شک لقب یکی از خوش قیمت‌ترین پرچمدار حال حاضر در بازار کشورمان را می‌توان آنر ۹ نسبت داد. قاب پشتی این گوشی از جنس شیشه است اما شباهتی به دیگر گوشی‌هایی که دارای بدنه شیشه‌ای هستند ندارد. دلیل اصلی این موضوع به کارگیری چندین لایه بسیار نازک شیشه‌ای روی یکدیگر است که هر کدام پترن خاصی دارد و زمانی که مجموعا روی یک‌دیگر قرار می‌گیرد بازتاب نور را به شکلی بسیار زیبا در خط‌های عمودی نشان می‌دهد. بنابراین دلیل اصلی زیبایی آنر ۹ را می‌توان به کارگیری ۱۵ لایه شیشه بسیار نازک همراه بافت‌هایی که به کمک فناوری نانو ساخته شده‌اند دانست. آنر ۹ تنها ۱۵۵ گرم وزن است دارد که یکی از سبک‌ترین پرچمداران ۲۰۱۷ محسوب می‌شود.

آنر ۹ را می توانید با قیمت 1,820,000 تومان با گارانتی هوآوی سرویس خریداری کنید

۲ تا ۲.۵ میلیون تومان

کارکردن با صفحه نمایش ۵.۹ اینچی میت ۱۰ بسیار لذت بخش است. اگرچه حمل و نقل آن کمی مشکل به نظر می‌رسد اما پس از استفاده از این فبلت احتمالا دیگر حاضر نخواهید بود با گوشی‌های کوچک‌تر کار کنید. هوآوی از چند نسل قبل حین طراحی و ساخت گوشی‌های میت توجه زیادی به کاهش حاشیه اطراف صفحه‌نمایش می‌کرد و این روند را برای میت ۱۰ نیز ادامه داد. شایان ذکر است نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه میت ۱۰ در مقایسه با نسل قبل از %۷۷.۵ به %۸۱.۶ افزایش یافته است. به همین دلیل میت ۱۰ را می‌توان گوشی بسیار خوش‌دست‌تری نسبت به میت ۹ در نظر گرفت که تجربه کاربری لذت‌بخش به همراه خواهد داشت. سرعت شارژ باتری این پرچمدار در نوع خود بی‌نظیر است. صاحبان میت ۱۰ با استفاده از قابلیت شارژ سریع ۵ آمپر/۴.۵ ولت می‌توانند باتری ۴،۰۰ میلی آمپر این گوشی را در کمتر از ۳۰ دقیقه به میزان ۵۸ درصد شارژ کنند.

میت ۱۰ را می توانید با قیمت 2,300,000 تومان با گارانتی هوآوی سرویس خریداری کنید

 



​نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (61 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۸
اخرشم خودم میت 10 لایت خریدم دیشب :))))))))))

سعید

۱۳۹۶/۱۱/۱۶
کیفیت ساخت پایین .....
دقیقا مث ماشینای چینی...
تکنولوژیه بالا و عالی ولی بعد 2 سال رسما آشغال حساب میشن و افت کیفیت دارن...
تنها گوشیی ک افت کیفیت نداره بی تعصب "آیفون" هستش ک بعد 6-سال بازم میبینم ک بعضیا دارن با 4s و 4 کار میکنن و جان سخته و روان...

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
nova 2 plus فک میکنم بهتر باشه از میت 10 لایت. میت فقط خوبیش اینه ک کم حاشیه تره.

abbas

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
"4 انتخاب برتر برای 4 بودجه متفاوت؛ قسمت دوم: هوآوی (بهمن 96)"
عزیزم قبل اینکه چیزی بگی یه کم فکر کن.
درست بخون عنوان پستی رو که راجع بهش داری نظر میدی.

mohammad

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
پس mate 8 چیشد؟؟؟!
mate 10 pro چی؟؟؟؟؟؟؟ قوی ترین گوشی حال حاضر بازار (با بهترین قیمت) تو بررسیتون نبود!!!!!!!!!