خانهاخبار
کوالکام شایعه بکارگیری نوکیا 8 در آزمایش اسنپدراگون 835 را رد کرد

کوالکام شایعه بکارگیری نوکیا 8 در آزمایش اسنپدراگون 835 را رد کرد

شرکت معروف کوالکام طی یک بیانیه رسمی اعلام کرده است که گوشی هوشمندی که در غرفه کوالکام در نمایشگاه CES حضور داشت، محصولی از شرکت نوکیا نیست.
۱۳۹۵/۱۰/۲۶

همانطور که می‌دانید، چندی پیش تصاویری منتسب به گوشی نوکیا 8 در غرفه شرکت کوالکام در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس منتشر شد که این گوشی را نشان می‌داد و طبق این تصاویر اعلام شد که این اسمارت فون به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835، محصول جدید کوالکام که با استفاده از لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده است، مجهز شده است. این تصاویر باعث شد تا بسیاری اعلام کنند نوکیا به صورت قدرتمندی به بازار گوشی‌های هوشمند باز گشته است اما طبق اطلاعات جدید اینگونه نیست.

image

حالا طبق بیانیه رسمی شرکت کوالکام باید گفت که دستگاهی که مشاهده کردیم به هیچ وجه گوشی نوکیا 8 نیست و یک موبایل هوشمند مرجع که ساخت شرکت کوالکام است، بوده است. این گوشی که برچسب لوگوی اسنپدراگون بر روی آن قرار گرفته، در ویدئو‍‌های تبلیغاتی زیادی به عنوان گوشی نوکیا ۸ با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، 6 گیگابایت حافظه رم، یک سیستم صوتی و بلندگوی دوگانه در جلوی دستگاه، دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی ا سیستم OIS و EIS و دوربین جلوی ۱۲ مگاپیکسلی معرفی شده است.

چکاترین بیکر، سخنگوی کمپانی کوالکام در رابطه با شایعات اخیر گفت:

ما هرگز جزئیات مربوط به طرح های مرجع خود را فاش نخواهیم کرد. ما اخیرا شایعاتی در رابطه با محصولی که در غرفه CES امسال به نمایش گذاشته بودیم، دیده ایم که مدعی هستند آن دستگاه محصول نوکیا بوده است؛ اما توجه داشته باشید که این گزارش ها صحت ندارند، نسخه نمایشی اسنپدراگون ۸۳۵ ما در دستگاه های مرجع خودمان که هر سال از آنها برای به نمایش گذاشتن مدل های جدید اسنپدراگون استفاده می کنیم، قرار داده شده بود.

در هر صورت بهتر است برای دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر صبر کرد و دید نوکیا 8 محصول صاحب برند نوکیا، اچ ام دی گلوبال دقیقا چه گونه خواهد بود چرا که تصاویر منتشر شده برای نوکیا 8 نیست. باید دید آیا نوکیا 8 که یک پرچمدار تلقی می‌شود، آیا حرفی برای گفتن در کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه خواهد داشت یا خیر.

نظر شما در مورد گوشی بعدی نوکیا، نوکیا 8 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

فرزاد

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
با سلام.
اصلا کاری به این شایعات نداریم.
هیچکس از نوکیا این انتظار رو نداره که بعد از چند سال توقف تولید،،،،،،یا بهتره بگم تحریم تولید،بیاد واسه پرچمدارش از این پردازنده استفاده کنه.
اگر هم خواسته باشه که این کار رو بکنه،باید یه ای ولا بهش گفت.
چیزی که مهمه،اینه که نوکیا برگشته.
اولین سال تولیدش هست.هیچکس نمیتونه بهش خرده بگیره.شرکتهایی هستن که هر سال دارن هم از سخت افزار بروز استفاده میکنن و هم نرم افزار بروز.آخر سر هم تو فروش با شکست مواجه میشن.از جمله......
پس نمیشه تو اولین سال ورودش بعد از این همه سال،بهش خرده گرفت.تازه،واقعا،،،واقعا دمش گرم که تو اولین گوشی میانرده خودش از چنین امکاناتی با این قیمت پایه استفاده کرده.انصافا باید بهش احسنت گفت.

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نه به اون سر و صدا کردن نوکیا و طرفدارانش نه به اینکه کوالکام گفته این گوشی نوکیا نبوده

The King Is Back - NOKIA

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
...Google Pixel by NOKIA will be out soon
nokia- its all the way up

Behnam

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خدارو شكر
واقعا از نوكيا بعيد بود گوشي به اين زشتي بسازه