خانهاخبار
آپدیت نسخه دسکتاپ تلگرام و اضافه شدن ویژگی های جدید

آپدیت نسخه دسکتاپ تلگرام و اضافه شدن ویژگی های جدید

نسخه دسکتاب اپلیکیشن محبوب تلگرام، به نسخه 1.0 آپدیت شده و علاوه بر تغییر ظاهر، امکانات متنوعی هم به آن اضافه شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۶

اگرچه مدت نسبتا زیادی از انتشار نسخه دسکتاپ تلگرام می‌گذرد اما این برنامه مدت‌ها بود که آپدیت جدیدی دریافت نکرده بود. حالا نسخه دسکتاب این اپلیکیشن محبوب در کشورمان، به نسخه 1.0 آپدیت شده و علاوه بر تغییر ظاهر امکانات متنوعی هم به آن اضافه شده است.

image

در این آپدیت طراحی برنامه با سبک متریال دیزاین هماهنگ شده است. البته این تغییرات باعث نمی‌شود ظاهر برنامه روی همه سیستم عامل‌ها کاملا مشابه باشد اما برنامه دوست داشتنی‌تر شده است.

این اپلیکیشن اکنون پشتیبانی از تم‌ها را نیز اضافه کرده است و شما با عضو شدن در کانال تم تلگرام می‌توانید از تم‌های آن استفاده کنید. علاوه بر این، تلگرام دسکتاپ اکنون با دیگر اپلیکیشن‌های تلگرام سازگار شده و همه پیام‌ها را سینک می‌کند و از استیکرها، گیفت‌ها، بات‌ها و سایر بخش‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. شما حتی می‌توانید شرو به تایپ کردن روی گوشی خود کنید و ادامه آن را روی تلگرام دسکتاپ تایپ کنید.

کاربران مک نسخه‌ای از اپلیکیشن تلگرام را در اپ استور مک پیش روی خود دارند که طراحی متناسب با رابط کاربری این سیستم عامل دارد. کاربرانی که مایلند رابط کاربری شبیه به مک را روی تلگرام خود داشته باشند بهتر است از همین نسخه استفاده کنند و به سراغ نسخه جدید نروند. در این نسخه مخصوص مک دیگر خبری از تم‌ها نیست.

در این نسخه ویژگی های دیگری همچون امکان پین کردن چت ها به بالای صفحه، حذف پیام ها بعد از ارسال و نمایش گروه های مشترک با سایر دوستان اضافه شده است؛ ویژگی هایی که قبلا در نسخه موبایل شاهدش بودیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهران

۱۳۹۶/۱/۱۱
سلام چرا تلگرام فکری بحال گروهای مستهجن نمیکنه اصلا خیلی دیرمسدود میشن .حالا کانالها ریپورت اسپم دارن زودترمسدود میشن ولی گروها نه باید یه فکری واس این قضیه کنن.ماهربار ایمیل فرستادیم تااومدن بررسی کنن لینکا عوض شدن...

امیر مظهری

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
سلام ، سپاس از توضیحاتتان لطفا راهنمایی فرمائید چرا فایل های ویدئویی به صورت فایل ارسال می شود و پیش نمایش آن نشان داده نمی شود