خانهاخبار
LG G6 ممکن است ضد آب باشد

LG G6 ممکن است ضد آب باشد

پس از سونی، سامسونگ و اپل حالا ممکن است ال جی نیز پرچمدار خود، جی 6، را با ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب به بازار بفرستد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۵

شرکت ال‌جی ویدئوی جدیدی در یوتوب منتشر کرده است که احتمال ضدآب بودن G6 را مطرح می‌کند. تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از کلیات پرچمدار بعدی ال‌جی در دست داریم، مثلا می‌دانیم G6 برخلاف G5 ماژولار نخواهد بود، درصورتی که این شرکت سال گذشته تبلیغات گسترده‌ای برایش انجام داد.

همچنین چند روز پیش اطلاعاتی در مورد صفحه نمایشگر LG G6 منتشر شد که نسبت صفحه 18:9 آن را تایید کرد. به این خبر باید شایعه باریک‌ بودن حاشیه نمایشگر 5.7 اینچی دستگاه را بیفزاییم؛ چیزی که در این ویدئو تاکید ویژه‌ای بر آن شده است.

در ویدئوی زیر توصیف کاربران مختلف از گوشی ایده‌آلشان را مشاهده می‌کنید که دوست دارند گوشی آنها نمایشگر بزرگ و اندازه مناسب داشته باشد و همچنین مقاوم و ضدآب باشد. درواقع ال‌جی با انتشار این ویدئو می‌خواهد به نوعی بگوید که پرچمدار بعدی‌اش تمام این ویژگی‌ها را دارد.

در حال حاضر پرچمداران سونی، سامسونگ و اپل در برابر نفوذ آب مقاوم‌اند و امیدواریم G6 اولین پرچمدار این شرکت باشد که این ویژگی‌ را با خود به همراه دارد.

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
الجی کجا سامسونگ کجا الجی خیلی بهتر از گوشی هایه بنجوله

kaveh

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
huaweiرو دست کم گرفتی بخصوص برند میت و پی

رامین

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
الجی واقعا کمپانی خلاقی هست اینو قبلا ثابت کرده.و در ایندم بیشتر دیده میشه

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
الجی بهتر از سامسوننگه

احمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
چه عجب از گوشی های دیگه طرفداری کردی اقا سینا