خانهاخبار
HTC 11 را فراموش کنید! نام پرچمدار اچ‌تی‌سی چیز دیگری است

HTC 11 را فراموش کنید! نام پرچمدار اچ‌تی‌سی چیز دیگری است

رئیس بخش موبایل اچ تی سی تایید کرد که نام پرچمدار بعدی این شرکت چیزی غیر از اچ تی سی 11 خواهد بود اما به نام جدید انتخاب‌شده اشاره‌ای نکرد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۵

رئیس بخش موبایل HTC در مصاحبه با سایت Engadget تایید کرد این شرکت در سال 2017 تعداد گوشی‌های کمتری در بازار عرضه می‌کند. اچ‌تی‌سی سال گذشته بیش از 15 گوشی هوشمند مختلف به بازار فرستاد، اما آمار فروش چشمگیری نصیبش نشد؛ شاید به همین دلیل است که مسئولان شرکت تصمیم به تغییر سیاست خود گرفته‌اند.

رئیس بخش موبایل HTC در حاشیه مراسم رونمایی از HTC U Play و HTC U Ultra گفت در سال جاری تنها 6 یا 7 گوشی هوشمند تولید خواهند کرد که این دو گوشی جدید را نیز شامل می‎شود؛ بنابراین تا پایان سال تنها باید منتظر 4 یا 5 گوشی هوشمند دیگر باشیم. او همچنین در پاسخ به سوالی درباره HTC 11 عنوان کرد پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی چنین نامی نخواهد داشت، اما از دادن جزئیات بیشتر در این مورد امتناع کرد.

مشخص است که اچ‌تی‌سی در حال کار روی یک پرچمدار جدید است. انتظار می‌رود این پرچمدار اندازه 5.5 اینچی داشته باشد و در نمایشگاه MWC 2017 از آن رونمایی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (58 نظر)

earl

۱۳۹۵/۱۱/۱
ما بگیم HTC بگیری فايده نداره
برو سامسونگ بگير بعد از یکسال که سوخت یا خراب شد یا شروع کرد به هنگ کردن و از رنگ و رو رفتن یا اگه احیانا به طرز معجزه آسایی تونست کارکنه و فقط ازش خسته شدی یه HTC بگیر خودت تفاوت رو احساس می کنی

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
سینا کلا با htc دشمنی داره چیزایی که در مورد اچ تی سی و سامسونگ میگه زیاد جدی نگیرید

sina anti htc

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
آقا اسم اچ تی سی 11 رو فراموش میتونیم بکنیم ولی مارکشو چیکا کنیم....حیف ک بینا تشریف داریم ...اگه اچ تی سی حاظر باشه تحت لیسانس سامسونگ گوشی بزنه ک در اینده اتفاق بیفته شاید بشه گفت وارد برندهای معروف میشه.در غیر این صورت ظاهر اجرو هرچقد هم ک عوض کنی همونه یا گلی یا سفالی یا 3سانت....باشد ک رستگار گردید و هدایت الی سامسونگ.

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
خب معلومه اچ تی سی10
زیبایی
کیفیت
قیمت پایین تر
و.
.
.
.

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۹
هر کاری کنه میترکه چون بلد نیست گوشی بسازه