خانهاخبار
وقتی ال‌جی به سیم آخر می‌زند؛ نوع نمایشگر LG G6 فاش شد

وقتی ال‌جی به سیم آخر می‌زند؛ نوع نمایشگر LG G6 فاش شد

به تازگی مشخص شده است که کمپانی ال‌جی قصد دارد از چه نوع نمایشگری و با چه رزلویشنی در G6 استفاده کند. قطعا با شنیدن کیفیت نمایشگر پرچم‌دار جدید ال‌جی شوکه خواهید شد!
۱۳۹۵/۱۰/۲۳

هر روز که به زمان معرفی پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی LG G6 نزدیک می‌شویم، مشخصات بیشتری از این گوشی افشا می‌شود. پیش از این مشخصات دیگری از G6 مانند ماژولار نبودن یا قیمت کلی دستگاه در رسانه‌ها منتشر شده بود. اما جدید‌ترین قطعه پیدا شده از پازل G6 به کیفیت صفحه نمایش این پرچم‌دار اشاره دارد. گوشی‌های ال‌جی همیشه در رده بهترین گوشی‌های هوشمند بازار در زمینه کیفیت صفحه نمایش قرار داشته‌اند و G6 نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. 

image

براساس اخبار منتشر شده، کمپانی ال‌جی قصد دارد از یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع LCD و با کیفیت +QHD استفاده کند. این نمایشگر رزلویشن 1440 در 2880 و تراکم پیکسلی 564 پیکسل بر اینچ را خواهد داشت. اما این‌ها تنها ویژگی‌های نمایشگر G6 نیست. زیرا ال‌جی سوپرایز دیگری نیز برای شما دارد! یکی از ویژگی‌هایی که در نمایشگر جی 6 شاهد آن خواهیم بود، super-wide بودن نمایشگر و استفاده از نسبت تصویر 18:9 است. با توجه به ارائه اندروید 7 و قابلیت مولتی‌تسکینگ در این نسخه، به نظر می‌رسد که ال‌جی به دلیل همین ویژگی، قصد دارد از چنین نمایشگری در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند. 

ال‌جی وعده داده است که نمایشگر جی 6 نسبت به نسخه قبلی، تا حد بسیار بیشتری نسبت به لمس پاسخگو خواهد بود و کمترین تاخیر را در انجام فرامین کاربر خواهد داشت. این نمایشگر تا 30 درصد انرژی کمتری نیز مصرف می‌کند و همچنین در استفاده در فضای باز نیز شاهد بهبود‌هایی در نمایشگر خواهیم بود. 

احتمالا ال‌جی در پایان ماه فوریه و در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا از پرچمدار G6 رونمایی کند. قطعا با توجه به امکاناتی که ال‌جی برای این گوشی در نظر گرفته است، باید در آینده‌ای نزدیک شاهد رقابتی داغ بین کمپانی‌های حاضر در بازار تلفن‌های هوشمند باشیم. 

برای مطالعه تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به LG G6 می‌توانید به صفحه هشتگ G6 در جی‌اس‌ام در جی اس ام مراجعه کنید

نظر شما در مورد LG G6 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند مجددا ال‌جی را به کورس رقابت با غول‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ بازگرداند؟ 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

Shah

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
(LG)

حامد

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
این دویست و نود و چهارت منو کشته

فری

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
والا ما که پشت کنکوریم و از حالا استرس داریم نه بر کنکور بلکه برا دلار چون برا کنکو باید بخونی ول برا دلار. میخواستم بعد ۵سال گوشی(nokia6303i) و بعد ۱۰ سالpc رو عوض کنم ۳ بار ارتقاش دادم اخه ولیddr2خیلی وقته منقرض شده با این و گرونی و حقوق کم خونواده موندم خونواده ۴م تومان میده من بده pc البته ۲م طی ۲سال جمع کردم

فقط یه دوست

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
آقا محمد اطلاعات غلط به مردم نده دیگه آخه صفحه نمایش های سامسونگ سوپر امولد هستند نه اولد آخه اولد که میشه منحنی . دوما هر کدوم یه خوبی هایی دارن . سوپر امولد ها رنگ ها رو اشباح شده تر و جذاب تر نشون میدن از طرفی صفحه نمایش های IPS LCD رنگ ها رو طبیعی تر نشون میدن. در ضمن صفحه نمایش های آی پی اس ال سی دی زاویه دید بهتری هم نسبت به سوپر امولد های سامسونگ دارن. حالا انتخاب خودتونه که کدوم رو انتخاب کنید ولی این که بگید سوپر امولد ها بهترن درست نیست. بعد هم هرچی نسبت صفحه نمایش ها بیشتر باشند برای بازی بهترند چون محیط بیشتری از بازی رو با یک نگاه میتونی پوشش بدی.مثالش همین لپ تاپ گیمینگ ریزر که توCES2017 معرفی شد.دیگه ببخشید طولانی هم شد دیگه.

آرش

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
به اپل داره نزدیک میشه ولی از سامسونگ خیلی وقت هست که رد شده