خانهاخبار
منتظر معرفی دومین گوشی نوکیا در MWC 2017 باشید

منتظر معرفی دومین گوشی نوکیا در MWC 2017 باشید

نوکیا تا پایان سال 2017 از چند گوشی هوشمند رونمایی خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده است دومین گوشی اندرویدی خود را 8 اسفند معرفی می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

در نمایشگاه CES 2017 شاهد معرفی گوشی اندرویدی جدید نوکیا با نام Nokia 6 بودیم؛ یک گوشی میان رده که HMD Global قرار است آن را فقط در کشور چین عرضه کند. اما اگر پیگیر اخبار نوکیا بوده باشید خوب می‌دانید این تازه آغاز کار است و نوکیا قصد دارد در سال 2017 حداقل نیم جین گوشی هوشمند به بازار بفرستد.

مدت‌هاست خبرهایی در مورد گوشی رده‌ بالای نوکیا با اسم Nokia D1C می‎شونیم که شباهت زیادی به Nokia 6 دارد. نوکیا امروز در فیسبوک خود پستی منتشر کرد که به کاربران نوید معرفی گوشی‌های بیشتر در 26 فوریه را می‌دهد. این تاریخ هم زمان است با شروع نمایشگاه MWC 2017 بهترین رویدادی که نوکیا می‌توان از دومین گوشی اندرویدی خود رونمایی کند.

در حال حاضر اطلاعات روشنی از مشخصات سخت‌افزار این گوشی در دست نداریم ولی هرچه بیشتر به تاریخ رونمایی از آن نزدیک‌تر شویم خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۱/۵
خدا کنه نوکیا در ایران هم نمایندگی داشته باشه. این سامسونگ هم طمع کار و هم گیج شده.

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
بر خلاف گوشی های جدید اچ تی سی که کپی سامسونگ زده ...full copy

خلیل

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
بازگشت بزرگ

yashar2080

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
شیک طراحی شده... بسیار زیبا و ساده

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
امیدوارم نوکیا از سیاستهای یکنواختی دیگر تولید کنندگان اندروییدی فاصله بگیره و همچون قدیم نو آوری رو سرفصل محصولاتش قرار بده.