خانهاخبار
همکاری اپل با کارل زایس برای تولید عینک واقعیت افزوده

همکاری اپل با کارل زایس برای تولید عینک واقعیت افزوده

اپل همکاری با کارل زایس برای تولید عینک واقعیت افزوده را آغاز کرده است. گمان می‌کردیم که عینک واقعیت افزوده اپل سال آینده معرفی می‌شود اما حالا یکی از کارمندان کارل زایس همکاری این دو شرکت را تایید کرده و گفته که این عینک احتمالا امسال معرفی می‌شود.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳
image

گزارش‌های رسیده از Robert Scoble خبر می‌دهد، اپل همکاری با کارل زایس برای تولید عینک واقعیت افزوده را آغاز کرده است. این همکاری را یکی از کارکنان کارل زایس تایید کرده است. تا کنون گمان می‌کردیم که عینک واقعیت افزوده اپل سال آینده معرفی می‌شود اما حالا یکی از کارمندان کارل زایس همکاری این دو شرکت را تایید کرده و گفته که این عینک احتمالا امسال معرفی می‌شود.

اسکوبل اشاره می‌کند اگرچه کارل زایس درست در میانه حوزه واقعیت افزوده قرار گرفته است اما خبری از محصولی در این ارتباط برای این شرکت نبود. شرکت کارل زایس در CES هیچ صحبتی از همکاری با اپل در زمینه واقعیت افزوده نکرد و به نظر می‌رسد اپل مانع از این کار شده باشد.

بلومبرگ پیشتر از گسترش بخش عینک‌های دیجیتال اپل خبر داده بود و حالا این گزارش خبرهای پیشین را تایید می‌کند. گفته می‌شود این عینک به طور وایرلس به آیفون وصل می‌شود و عکس‌ها و سایر موارد را روی آن نشان می‌دهد.

احتمالا به زودی خبرهای بیشتری از همکاری این دو شرکت و محصول واقعیت افزوده اپل منتشر خواهد شد. پس منتظر خبرهای تکمیلی باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)