خانهاخبار
اطلاعات جدید از گوشی‌های تاشو سامسونگ فاش شد!

اطلاعات جدید از گوشی‌های تاشو سامسونگ فاش شد!

سامسونگ در حال کار روی گوشی تاشو خود است؛ گوشی هوشمندی که احتمالا با نام Galaxy X روانه بازار شود. خبرهای تازه‌ای که به گوش رسیده و عکس‌هایی که فاش شده، اسم این گوشی‌ها را آشکار می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اکنون دیگر می‌دانیم که سامسونگ در حال کار روی گوشی تاشو خود است؛ گوشی هوشمندی که احتمالا با نام Galaxy X روانه بازار شود.  خبرهای تازه‌ای که به گوش رسیده و عکس‌هایی که فاش شده، اسم این گوشی‌ها را آشکار می‌کند. این دستگاه‌ها احتمالا Galaxy X1 و Galaxy X1 Plus نام دارند.

image

طبق معمول، اخبار فاش‌شده از شبکه میکروبلاگ چینی Weibo به دست آمده است. در پستی از این وبسایت، شماره مدل این گوشی‌ها فاش شده و مشخص شده کدام نسخه اندروید روی آنها اجرا می‌شود.

از شایعاتی که تاکنون در مورد این محصولات گفته شده می‌دانیم که گوشی تاشو سامسونگ نام رمز Project Valley را به خود اختصاص داده است. این گوشی احتمالا نمایشگر 4K دارد و از نشانه‌های بیومتریکی همچون اثر انگشت، چهره و کف دست بهره می‌برد.

آخرین شایعات درباره این گوشی از معرفی رسمی آن در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری خبر داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از سامسونگ هیچ چی بعید نیست

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
عکس های پشت گوشی HTC U Ultra لو رفت سایت جی اس ام آرنا گذاشته .لطفا خبرشو بذارین.یعنی کپی گوشی های سامسونگ زده (محل قرار گیری و شکل فلش شکل دورین و خلاصه 100% کپی).انقدر تقلیدش واضح بوده که میخوام بدونم جواب طرفدارای اندکش چیه.جلو گوشی رو هم دقیقا مثل ال جی وی 10 یا وی 20 که دو نمایشگر داره زده
با این کار نشون داد از نظر ایده و طرح به بمبست رسیده

میلاد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بهتر بود عکس هاش رو هم میذاشتین.این گوشی صفحه نمایش منعطف داره در واقع این صفحه نمایشه که تا میشه.سامسونگ پیشرو در نو آوری های منحصر بفرد