خانهاخبار
5 اپلیکیشن to-do-List برای برنامه‌ریزی کارها

5 اپلیکیشن to-do-List برای برنامه‌ریزی کارها

گوشی‌های هوشمند به کارمان می‌آیند و با دستیار‌های شخصی و اپلیکیشن‌های بی‌شمار کار را برای کاربران راحت می‌کنند تا نگرانی بابت فراموش کردن کارها نداشته باشند. در این نوشته به سراغ 5 اپلیکیشن محبوب to-do-list می‌رویم تا دیگر از به خاطر سپردن کارها بی‌نیاز باشید.
۱۳۹۶/۱/۷

به خاطر سپردن کارهای روزانه تقریبا دغدغه همه افراد است. زیاد شدن مشغله‌ها و نداشتن تمرکز باعث شده تا افراد به دنبال ابزاری برای یادآوری کارهایشان باشند تا چیزی را فراموش نکنند. گوشی‌های هوشمند در اینجا به کارمان می‌آیند و با دستیار‌های شخصی و اپلیکیشن‌های بی‌شمار کار را برای کاربران راحت می‌کنند تا نگرانی بابت فراموش کردن کارها نداشته باشند. در این نوشته به سراغ 5 اپلیکیشن محبوب to-do-list می‌رویم تا دیگر از به خاطر سپردن کارها بی‌نیاز باشید.

 

One Note

با کمک این اپلیکیشن دیگر هیچ نگرانی‌ای نخواهید داشت، چراکه همه اطلاعات موردنیاز همه‌جا همراهتان است. فقط کافی است برای دستگاه‌های مختلف خود اپلیکیشن وان نوت مخصوص آن را دانلود کنید یا، اگر تمایلی به این کار ندارید، از نسخه تحت وب استفاده کنید. استفاده از این اپلیکیشن روی دستگاه‌های ویندوزی بسیار ساده است و هرجایی که اکانت مایکروسافت‌تان را وارد کنید می‌توانید به یاد داشت‌هایتان دسترسی داشته باشید.

دانلود وان نوت

image

 

Evernote

اورنوت در حال حاضر تنها یک سرویس نوت‌برداری نیست و فراتر از آن است؛ ابزاری برای نوشتن، همکاری کردن و تحقیق. با این برنامه به‌راحتی قادرید زندگی‌تان را سازماندهی کنید و با توجه به خاصیت چند پلتفرمی آن می‌توانید همه‌جا به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود اورنوت

image

 

Wunderlist

 Wunderlist اپلیکیشنی برای به خاطر سپردن آنچه فراموش می‌کنید و به اشتراک گذاشتن آنها است که امکان ساخت لیست را برای شما فراهم می‌کند؛ لیست‌هایی که می‌توان آنها را به اشتراک گذاشت.

دانلود واندرلیست

image

 

Keep

گوگل کیپ هم از جمله اپلیکیشن های یادآوری کارهاست که کارکردن با آن بسیار ساده و راحت است. این اپلیکیشن متعلق به گوگل است و به همین دلیل به حساب کاربری گوگل شما وصل می‌شود و علاوه بر گوشی های اندرویدی، از طریق دسکتاپ و از طریق وب به اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

دانلود کیپ

image

 

Any.do

اپلیکیشن Any.do اپلیکیشنی برای یادآوری کارهای روزانه شماست که شباهت زیادی به اپلیکیشن‌های To.do list دارد که روی اکثر گوشی‌ها به‌صورت پیش‌فرض نصب شده. اما این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که وظایف روزمره افراد دیگر را نیز به آنها یادآوری کنید. به‌طور مثال، برای انجام دادن یک پروژه می‌توانید To.do list یا وظایف هرکدام از اعضای تیم را در آن بنویسید و با ساخت گروه، لیست کل کارها را به اشتراک بگذارید.

دانلود Any.do

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

kh

۱۳۹۶/۱/۷
todoist عالیه که اینجا نیومده.

revenant

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
من بین اینا ever note ترجیح میدم از نظر من بهترین نوت

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
اینا همشون پولیه باید بخری
مستر کارت میخاد ک من ندارم

مهدی

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
انی دو شاهکاره واقعا بی همتاست بخصوص نسخه پرو یا مود شده اش عالیه عالیه دارای تم های متفاوت یعنی هرچی ازش بگم کم گفتم در ضمن کاردان نیز اپ ایرانی است خوبه ولی شاهکار انی دو است و به تقویم مرتبطش هم منطبق میشه