خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه اولین آیفون با آیفون 7

تماشا کنید: مقایسه اولین آیفون با آیفون 7

ده سال از معرفی اولین آیفون اپل می‌گذرد. در طول این ده سال گوشی‌های آیفون یکی پس از دیگری بهتر و کامل‌تر شده‌اند. در ادامه مطلب می‌توانید مقایسه اولین آیفون اپل با iPhone 7 را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

نهم ژانویه 2007 روزی تاریخی و فراموش نشدنی در صنعت گوشی‌های تلفن همراه است؛ روزی که استیو جابز از اولین گوشی هوشمند شرکت اپل، آیفون، رونمایی کرد و انقلابی در این صنعت به وجود آورد. از اون روز تا کنون اپل هر سال گوشی‌ یا گوشی‌های جدیدی به بازار فرستاده است که هر یک جز بهترین دستگاه‌های سال بر شمرده می‎شوند.

امروز دهمین سالگرد معرفی اولین گوشی آیفون است؛ گوشی که با نام‌های Original iPhone و iPhone 2G نیز از آن یاد می‌شود. در طول این 10 سال آیفون تغییرات متعددی به خود دیده و پیشرفت‌های فراوانی کرده است.

در ویدئوی زیر اولین گوشی آیفون با آیفون 7 مقایسه و تفاوت آنها برشمرده شده است. مقایسه جالی که دیدن آن را به همه علاقه‌مندان آیفون‌های اپل توصیه می‌کنیم.

 

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

منصور

۱۳۹۶/۳/۳۱
بله، همچنین برای نشون دادن پیشرفت صنعت موبایل طی ۱۰ سال

misagh

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
درود بر تمامی بزرگان
جسارتا یه گوشی ایفون 5 اس دارم که بهد از مستر ریسیت کردن گوشی سیمکارت نمیخونه و گوشی بالا نمیاد گوشی از ژاپن اومده اینفو گرفتم و گوشی انلاک فکتوری هست ولی الان که ریسیت شده بعد از ست کردن وای فای که باید سیمکارت بخونه و گوشی راه اندازی بشه ارور میده.دوستان گوشی تا قبل از ریسیت کردن انتن فعال بود.اگه دوستان راه حا دارن ممنون میشم راهنمایی کنن.سپاس

مانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
انصافً مقایسه جالبی بود، بعد از 10 سال تکنولوژی تغییر در سرعت و کیفیت دوربین و آپشنهارو به خوبی میشد حس کرد
خداییش یادتون بیاد 10 سال پیش 16گیگشو نمیگیم، ولی 4 گیگ حافظه داخلی میدونید ینی چی !

Hijacker

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
برای نشون دادن مسیری که یک شرکت طی کرده آره

مصطفی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
اولین آیفون پلاستیکی بود، دوربین ضعیفی نسبت به بقیه گوشی های اون زمان داشت و حتی قابلیت فیلمبرداری نداشت! سیستم عاملش هم که از هنگی ترین سیستم عامل های تاریخ بود! ولی مثل آیفون های جدید قیمت بالا نسبت به امکانات پایین داشت و حاشیه صفحه از اون موقع تا حالا تغییری نداشته.