خانهاخبار
نیم نگاهی به نوکیا 6؛ گوشی اندرویدی نوکیا در تصاویر جدید باشکوه است!

نیم نگاهی به نوکیا 6؛ گوشی اندرویدی نوکیا در تصاویر جدید باشکوه است!

همانطور که می‌دانید، روز گذشته نوکیا 6، گوشی اندرویدی نوکیا به طور رسمی معرفی شد اما تصاویری جدید ازبسته بندی و موبایل Nokia 6 منتشر شده است که شکوه آن را به رخ می‌کشد. در ادامه با ما همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

کمپانی قدیمی و بسیار معروف نوکیا به وسیله صاحب امتیاز این برند یعنی شرکت فلاندی  HDMوارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است. در روز گذشته نخستین گوشی سال 2017 شرکت نوکیا که به سیستم عامل اندروید مجهز بود با نام نوکیا 6 با قیمتی در در حدود 245 دلار به صورت رسمی معرفی شد.

چندی پیش یک کاربر تصاویری از گوشی Nokia 6 را در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است. طبق این تصاویر که از زوایای مختلف از بسته بندی و موبایل گرفته شده است اطلاعات زیادی را می‌توان بدست آورد. در یکی از تصاویر منتشر شده شاهد شماره مدل TA-1000 و پچ امنیتی اندروید ماه دسامبر سال 2016 هستیم که نشان می‌دهد مدت زمان زیادی است این موبایل آماده رونمایی بوده است.

یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با گوشی هوشمند نوکیا 6، بهره مندی از سیستم عامل اندورید 7.0 نوقا است در حالیکه سیستم عامل 7.1.1 اندروید نوقا نیز توسط کمپانی گوگل منتشر شده است.

image

گوشی نوکیا 6 یک موبایل میان‌رده تمام عیار است که در قسمت سخت افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با شیشه  2.5D و وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است.

در مجموع شاهد سخت افزاری قدرتمند در گوشی نوکیا 6 هستیم که قطعا با استفاده از آن می‌توان تمام بازی‌ها و برنامه‌های سنگین را براحتی انجام داد و مشکلی ایجاد نخواهد شد. یکی از نکات بسیار مثبت این گوشی، استفاده از فناوری نسل سوم شارژ سریع است که با استفاده از آن سرعت شارژ گوشی 4 برابر نسبت به حالت عادی افزایش داده شده است.

image

باید گفت که فعلا نمی‌توان از کیفیت بدنه مجهز به آلومینیوم 6000 و خوش دستی این موبایل حرفی زد و باید منتظر گوشی نوکیا نوکیا 6 در کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) در بارسلون باشیم چرا که قرار است از این گوشی هوشمند قدرتمند و خوش قیمت اطلاعات بیشتری منتشر شود. همچنین شایان ذکر است که فروش این محصول به زودی و به صورت اختصاصی در کشور چین آغاز خواهد شد.

نظر شما در باره گوشی Nokia 6 چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (57 نظر)

مجید

۱۳۹۶/۲/۲۹
من خودم عاشق برند نوکیا هستم واس خاطر گوشی های خوبی که تولید میکرد یادش بخیر اون زمان کسی سامسونگ رو آدم حساب نمیکرد فقط نوکیا بود بعدش سونی اریکسون با مدل های سری K
حالا هم واس خاطر همون تجربه های قدیم حتما یه گوشی از سری جدید نوکیا میخرم

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۶
هنوز نوکیا ایکس ال رو با هیچی عوض نمیکنم
برندی که آشغال های کره ای و چینی حرفی جلوش ندارن و رقیبش فقط بلک بری و اپل میتونه باشه

Milad F Mari

۱۳۹۵/۱۱/۲۶
تا زمانی که گوشی نوکیا هیچ شرکتی مانند سونی یا سامسونگ عرضه نداشتند یه گوشی رو بسازند که با نوکیا رقابت کنه چه از لحاظ دوربین و یا باتری
نوکیا از سال 2017 گوشی های جدید شو به نمایش گذاشته ترس و نگرانی در دیگر شرکت ها به وجود آمده
تازه اگه نوکیا تجربه اش با سیستم عامل آندروید به دو برسه به راحتی با آیفون مقابله می کنه چه برسه به شیاومی و سامسونگ...

hesam

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نمیدونم :-\

hesam

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
;-) آره خدایی